Campanie de marketing pentru ROTO FRANK AG |
Actualitatea interna Publicat de AG&F 01 Apr 2008 11:30 |
Concernul Roto Frank AG deruleaza, in aceasta perioada, o campanie ampla de marketing, care are ca obiectiv declarat imbunatatirea imaginii holdingului. Actiunea vizeaza, in principal, cresterea vanzarilor la nivel de grup si consolidarea pozitiei pe pietele internationale de feronerie si ferestre de mansarda. "Managementul modern al afacerilor se bazeaza pe cateva principii, dintre care se remarca diferentierea fata de companiile competitoare si promovarea permanenta de produse noi. Ambele obiective se afla in atentia companiei noastre, care beneficiaza de o experienta de 6 decenii in domeniu. Astfel, partenerii traditionali considera ca sistemele de inchidere livrate de Roto reprezinta sortimente cu un grad inalt de fiabilitate. In prezent, elementele de feronerie Roto sunt utilizate de majoritatea producatorilor de tamplarie termoizolanta, la nivel mondial. Succesul international al concernului poate fi considerat un rezultat direct al activitatii specialistilor din departamentele de productie si comercializare, care au inteles importanta acordata calitatii produsului finit si necesitatea implementarii de inovatii tehnologice", a declarat dr. Eckhard Keill, presedinte al Consiliului de Administratie Roto Frank AG. Vanzari de 19 milioane de euro, pentru 2008 La nivel national, subsidiara Roto Romania a inregistrat - in 2007 - venituri de 14 milioane de euro, in crestere cu peste 50% fata de vanzarile realizate in anul anterior. Pe fondul cresterii sustinute a pietei autohtone a constructiilor, reprezentantii firmei anticipeaza o continuare a tendintei de majorare a cifrei de afaceri. Astfel, in 2008, se preconizeaza obtinerea unor rezultate financiare care sa depaseasca 19 milioane de euro. "Analizand structura livrarilor, ponderea o detin sistemele NT, care au contribuit cu circa 80% la incasarile companiei. Am constatat si o sporire a solicitarilor pentru noul model Designo, cu toate ca exista diferente de pret in comparatie cu seria clasica NT. Acestea se datoreaza caracteristicilor performante ale sistemului, dintre avantaje putand fi mentionate: balamale invizibile la exterior, unghiul de deschidere pe pozitie oscilanta de maximum 100 de grade, montajul usor de realizat, reglaje 3D pentru balamale etc.", a subliniat Richard Binder, director general al Roto Romania. Distributia feroneriei Roto este asigurata exclusiv de la noul centru logistic al societatii, cu o suprafata utila de 2.000 mp. Acest spatiu de depozitare are o capacitate ce permite indeplinirea rapida a comenzilor curente, stocul permanent de marfuri avand o valoare de peste 3 milioane de euro. Produsele Roto sunt disponibile pe tot teritoriul tarii, activitatea de comercializare fiind coordonata de o echipa formata din 8 reprezentanti de vanzari. De asemenea, compania a definitivat parteneriate cu numerosi dealeri zonali. "Dupa integrarea Romaniei in structurile UE, pot fi semnalate anumite modificari pozitive ale situatiei pietei furnizorilor de feronerie, cum ar fi diminuarea timpului de aprovizionare, concomitent cu imbunatatirea sistemului legislativ. Totusi, pentru Roto Romania, principalul factor al dezvoltarii sustinute din ultima perioada este reprezentat de implementarea majoritatii modulelor SAP (aplicatii software pentru managementul afacerilor), actiune prin care a fost optimizata activitatea tuturor departamentelor firmei", a incheiat Richard Binder. Informatii suplimentare, la www.roto-romania.ro (Ovidiu Stefanescu) |