COMPANII: ADF Prod aplica solutii de reducere a cheltuielilor |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
08 Mai 2009 11:30
|
Strategia de marketing implementata de ADF Prod se axeaza pe calitatea ansamblurilor de tamplarie, coroborata cu experienta acumulata de-a lungul timpului, preturile competitive si reteaua comerciala. "Vanzarea produselor proprii se realizeaza preponderent prin intermediul retelei de distributie, care include peste 130 de dealeri, precum si prin showroom-ul propriu. Consideram ca aceste modalitati de promovare sunt cele mai avantajoase procedee care determina profitabilitatea firmei, segmentul de licitatii nefiind accesat, din cauza problemelor ce pot sa apara la incasarea creantelor. In cazul in care se impune luarea deciziei de extindere a ariei de distributie, aceasta masura este aplicata numai dupa o analiza complexa a zonei vizate, dupa care dezvoltarea propriu-zisa are loc treptat. In intervalul imediat urmator vizam consolidarea pozitiei in regiunile in care suntem deja prezenti, respectiv in Moldova, Transilvania si Bucuresti. De asemenea, conditiile dificile de piata cu care ne confruntam in acest an implica o organizare foarte buna a sistemului comercial, aspect ce poate constitui un avantaj real. In acelasi timp, cautam solutii de reducere a cheltuielilor, care sa compenseze, macar partial, scaderea preturilor de vanzare din aceasta perioada", a subliniat Florin Luca, director al firmei. Informatii suplimentare, la www.adfgroup.ro (Camelia Pantel)
|