COMPANII: Campanie de promovare activa a produselor Amvic |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
16 Iun 2009 11:30
|
Recent, compania Amvic si-a anuntat rezultatele financiare din primul trimestru a.c., conducerea firmei subliniind faptul ca livrarile au fost afectate de scaderea cererii si de modificarea comportamentului de consum, ca urmare a crizei economico-financiare. "Avand in vedere faptul ca in perioada ianuarie-martie a.c. am realizat o cifra de afaceri de aproximativ 0,55 milioane de euro, constatam o scadere de circa 50% fata de primele trei luni din 2008. Situatia economica actuala a creat o serie de dezechilibre pe piata interna, astfel incat procesul de revigorare a acesteia consider ca va fi unul de lunga durata, care s-ar putea extinde pana la 10 ani. Criza a afectat piata imobiliara, activitatile de export si consumul, iar reluarea acestora la nivelul la care se situau in 2008 depinde de echilibrarea cererii si a ofertei si de stabilizarea valorilor reale. Sunt de parere ca, intr-un context economic din ce in ce mai dificil, trebuie sa punem accent pe calitatea produselor pe care le utilizam sau comercializam. La nivelul companiei Amvic au fost luate cateva masuri in vederea diminuarii efectelor crizei, constand in lansarea unei campanii de promovare activa, concomitent cu reducerea cheltuielilor si disponibilizarea personalului ineficient", a declarat Marin Crutescu, director general al Amvic Ferestre. Informatii suplimentare, la www.amvic.ro (Simona Ene)
|