COMPANII: Cedru Prod va inaugura un showroom in Cluj-Napoca |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
22 Apr 2009 11:30
|
In 2008, compania Cedru Prod a inregistrat o cifra de afaceri de circa 2,8 milioane de euro (reprezentand vanzari de ansambluri de lemn stratificat clasice sau din profile placate cu aluminiu). Pentru 2009 conducerea firmei vizeaza o majorare de cel putin 30% a productiei de tamplarie, la un nivel de 70 de unitati/zi. "Conditiile dificile de piata ne-au determinat ca, pentru perioada imediat urmatoare, sa aplicam o strategie de afaceri caracterizata de: o mai buna organizare (prin reducerea cheltuielilor directe/indirecte aferente fabricatiei/montajului), micsorarea stocului de materiale, majorarea ponderii vanzarilor de ferestre destinate cladirilor istorice la 20% (pentru fabricarea acestora dispunem de o tehnologie speciala) si sporirea cu 15% a nivelului fabricatiei de ferestre/usi placate cu aluminiu (care au valoare adaugata mare). De asemenea, intentionam sa deschidem un showroom in Cluj-Napoca, sa relocam centrele de prezentare din Bucuresti si Timisoara, sa diversificam productia, sa ne promovam imaginea la nivel national etc. Pe piata specifica de profil, nu au aparut in ultima perioada producatori autohtoni de calibru, insa am remarcat firme din Italia, Austria, Ungaria, care au identificat potentialul pietei romanesti, dar, din nefericire, isi promoveaza produsele la un pret de dumping. Totusi, consider ca beneficiarii incep sa aprecieze inainte de toate calitatea, aspect manifestat si prin cresterea cererii de tamplarie si sisteme de umbrire din lemn sau fatade cortina din lemn-aluminiu. Aceste aspecte ne determina sa afirmam ca piata de tamplarie din lemn nu trebuie sa se redreseze, intrucat se afla intr-o continua expansiune", a subliniat Dan Petrutiu, director al societatii. Informatii suplimentare, la www.cedruprod.ro (Camelia Pantel)
|