COMPANII: Contracarare a efectelor recesiunii in bransa de ferestre |
Actualitatea interna Publicat de Cosmin Dincu 06 Apr 2010 09:00 |
Profund afectate de criza economico-financiara ce a determinat un regres de 12,2% al pietei de constructii si o scadere estimata la circa 56% a pietei de tamplarie termoizolanta, companiile din bransa de ferestre au incercat sa-si mentina activitatea intr-un mediu de afaceri extrem de ostil si in primele trei luni ale anului 2010. Pentru acest domeniu economic, intervalul respectiv a marcat mai multe evenimente, cum ar fi intrarea in vigoare a prevederilor marcajului CE, sustinerea unor conferinte pe teme de actualitate si altele. In acelasi timp, multe societati s-au dovedit a fi dinamice chiar si in perioada recesiunii, managerii acestora intocmindu-si strategiile de marketing potrivit unei abordari moderat optimiste. In editia martie-aprilie 2010 a revistei Fereastra, sunt prezentate cateva aspecte referitoare la evolutia pietei in ansamblu si la cea a unor firme specializate. Articolul, structurat in 5 pagini, include cele mai importante evenimente care ar putea marca dezvoltarea bransei pe termen scurt si mediu.
***
Pentru dezvoltarea si eficientizarea activitatii, compania dumneavoastra trebuie sa aiba acces permanent la noile informatii sintetice cu privire la evolutia sectorului propriu de activitate. Redactia Agenda Constructiilor & Fereastra publica in fiecare editie analize sectoriale ce includ opinii ale operatorilor, comentarii, tabele si diagrame referitoare la evolutia pietei in intervalul 2009-2010 si estimari referitoare la perspectivele acesteia. Pentru exemplificare, va rugam sa accesati varianta demonstrativa: click aici!
Pentru a receptiona datele in format complet va invitam sa transmiteti talonul de abonare completat la: tel./fax: 021/336.04.16/17; e-mail:
Aceasta adresa de e-mail este protejata de spamboti; aveti nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Pentru oferta de abonare click aici!
|