COMPANII: Imagine de stabilitate promovata de compania Optimedia |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
08 Mai 2009 11:30
|
In urma cu 10 ani, firma Optimedia, din Oradea, a inceput sa dezvolte o retea de distributie complexa. In prezent, societatea detine 35 de puncte de lucru in 17 judete din tara, situate preponderent in zona de nord a Romaniei si in regiunea Moldovei. "In resedintele de judet am inaugurat showroom-uri proprii, in timp ce, in orasele mai mici, am optat pentru sistemul de comercializare prin intermediul unor firme partenere/dealeri. Decizia de extindere a fost luata in functie de distanta fata de unitatea de productie (situata in Oradea), astfel incat activitatea de aprovizionare, desfasurata de doua ori pe saptamana, sa se poata realiza in conditii optime. Avantajul efectuarii livrarilor in acest sistem il constituie acoperirea unei zone cat mai mari din regiunea vizata. Totodata, metodele de consolidare a retelei de distributie fac parte din componentele activitatii de marketing a companiei, conferind o imagine de stabilitate firmei si transmitand un mesaj de incredere catre potentialii clienti. De asemenea, relatia de colaborare cu intermediarii este atat in beneficiul nostru, cat si al utilizatorilor, deoarece sunt promovate aceleasi valori si standarde ca si in cadrul societatii Optimedia, responsabilitatile fiind impartite cu partenerii. Momentan, nu avem in vedere expansiunea activitatii comerciale, fiind mai degraba preocupati de consolidarea imaginii si rezultatelor obtinute pana in prezent", a declarat Marius Pantis, director general al companiei. Informatii suplimentare, la www.optimedia.com.ro (Simona Ene)
|