COMPANII: Investitii de 1,5 milioane de euro pentru Profilink |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
22 Mai 2009 11:30
|
Strategia de management adoptata de societatea Profilink vizeaza o sporire accentuata a vizibilitatii companiei pe piata. "Pentru obiectivul primordial, respectiv extinderea ariei de distributie, precum si pentru investitii in dezvoltarea produselor proprii, intentionam sa alocam circa 1,5 milioane de euro. In sprijinul acestui deziderat vin si estimarile cifrei de afaceri, majorarea vizata in acest an fiind de 25%, in conditiile in care volumul vanzarilor din 2008 a fost de 63 de milioane de euro. Scopul nostru strategic consta in "oferirea unor produse de calitate inalta la un pret competitiv", dintre modalitatile prin care se poate concretiza aceasta afirmatie aflandu-se: utilizarea de materii prime provenite de la producatori licentiati in UE, folosirea sistemului "dry-blend", reducerea factorului subiectiv in procesul de productie, controlul curent si periodic al calitatii materiilor prime etc. De asemenea, urmarind politica firmei si implementand sistemul de management al calitatii, lucram in conformitate cu urmatoarele destinatii strategice: imbunatatirea competitivitatii pe piata interna/internationala, efectuarea de investitii, majorarea nomenclatorului de produse, indeplinirea exigentelor clientilor, extinderea ariei de distributie la nivel european, angajarea de personal competent si mentinerea unor relatii profitabile cu furnizorii si partenerii. Din punct de vedere al dezvoltarii, suntem constienti de faptul ca, in evolutia rapida si eficienta a Profilink, investitiile in echipamentele de productie au un rol esential. De altfel, dintre cele mai importante realizari de pana acum trebuie sa mentionam crearea unei baze de productie si a sediilor de birouri ultramoderne", a declarat Atanas Pavlov, director comercial al societatii. Informatii suplimentare, la www.profilink.bg (Camelia Pantel)
|