COMPANII: Lipoplast vizeaza o crestere de 10% a vanzarilor |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
14 Aug 2009 11:30
|
Raportate la aceeasi perioada din 2008, primele luni ale anului in curs au fost marcate de o scadere a volumului livrarilor de sticla, ceea ce a determinat si o reducere a productiei la nivel intern. "Din luna mai a.c., s-a resimtit o oarecare tendinta de crestere, insa sunt de parere ca 2009 va ramane un an dificil pentru producatorii de geam termoizolant. In ceea ce priveste firma Lipoplast, in cea mai optimista varianta, estimam incheierea bilantului pentru 2009 cu o crestere de 10% a cifrei de afaceri fata de cea realizata in anul precedent. Referitor la dezvoltarea activitatii, pe termen scurt ne-am propus instalarea unui cuptor de fuziune, precum si diversificarea gamei de produse, desi - cel putin deocamdata - sortimentul cel mai solicitat este reprezentat de vitrajul Low-E. Principalele dificultati pe care le putem semnala in aceasta perioada, pe langa diminuarea volumului productiei, sunt constituite de recuperarea creantelor si nerespectarea termenelor de plata din partea partenerilor de afaceri. Consider ca, in intervalul urmator, este foarte importanta urmarirea unor aspecte precum concentrarea pe incasari si supravegherea permanenta a costurilor/cheltuielilor, mai ales ca - din discutiile cu ceilalti manageri ai companiilor din bransa - toti ne confruntam cu aceleasi probleme", a declarat Calin Crisciu, director general al societatii Lipoplast. Informatii suplimentare, la www.lipoplast.ro (Simona Ene)
|