COMPANII: Retea de distributie bine structurata pentru firma Casa Noastra |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
11 Mai 2009 11:30
|
Compania Casa Noastra detine o retea de distributie dezvoltata, cu preponderenta, in partea de sud a tarii, acoperind 20 de judete din aceasta zona. "Metodele prin care se realizeaza livrarile sunt atat directe (prin intermediul unor showroom-uri proprii, respectiv 71 de magazine de prezentare si 9 spatii de stocare), cat si indirecte (colaborare cu dealeri locali). Fiecare procedeu are avantaje si dezavantaje: de exemplu, in cazul centrelor comerciale, costurile operationale sunt ridicate, dar metodele de vanzare pot fi mai bine controlate, in timp ce, la nivelul dealerilor, situatia este diametral opusa. Pe termen scurt nu ne propunem efectuarea niciunei investitii in extinderea retelei de distributie, acesta fiind un proiect ce face parte din strategia de expansiune pe termen mediu/lung, care vizeaza prezenta in toate judetele din tara (printr-una dintre cele doua metode mentionate anterior). Aceasta activitate reprezinta o componenta importanta - alaturi de aspectele legate de promovare, pret, produse etc. - in cadrul planului de marketing", a declarat Cosmin Ionescu, vicepresedinte al societatii. Informatii suplimentare, la www.casanoastra.ro (Simona Ene)
|