COMPANII: Ro Grup Glass a continuat investitiile in utilaje |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
17 Aug 2009 11:30
|
Managementul firmei Ro Grup Glass considera ca anul 2009, in contextul crizei economico-financiare, reprezinta o provocare, motiv pentru care se estimeaza obtinerea unei cifre de afaceri similare celei din 2008, cand s-au consemnat vanzari de aproximativ 2 milioane de euro. "Desigur, daca scaderea pietei se va mentine la nivelul actual (cuprins intre -30% si -50%) sau se va acutiza, atunci poate fi considerata o performanta realizarea unei cifre de afaceri cu 10% mai mica fata de 2008. Pe termen scurt, ne-am propus, de asemenea, o crestere a ponderii livrarilor de sticla prelucrata in detrimentul celor de geam termoizolant, in acest sens fiind alocate resurse financiare si de personal, necesare dezvoltarii acestei activitati. Totodata, am continuat sa investim in utilaje si am reusit sa finalizam procedurile de testare a vitrajelor cu ajutorul IFT Rosenheim, pentru a putea aplica marcajul CE. La nivelul segmentului specific, am identificat o scadere importanta a cererii fata de 2008, piata in sine contractandu-se pana la un nivel similar anilor 2005-2006. Daca urmarim evolutia fiecarui producator de vitraje in parte, se remarca faptul ca firmele bine structurate, care isi gestioneaza optim resursele si estimeaza corect nivelul incasarilor, orientandu-se si spre implementarea proceselor de cercetare-dezvoltare, vor consemna o majorare semificativa a cotei de piata, chiar daca rulajul este sensibil mai mic. Referindu-ma la masurile care ar putea limita efectele recesiunii, as putea indica: atentia maxima la incasari, dimensionarea corecta a cheltuielilor (eventual, eliminarea elementelor de cost fara implicatii directe asupra calitatii produselor), reducerea pierderilor de orice fel (de productie, aprovizionare, financiare, de personal cu inalta calificare), identificarea unor nise de piata prin fabricarea de noi sortimente (pentru mentinerea unui nivel ridicat al valorii adaugate) si mentinerea/sporirea bugetelor de cheltuieli pentru calificarea personalului si promovare. Din luna mai a.c., am constatat o usoara reluare a cererii, ceea ce ne determina sa consideram ca sunt premise favorabile aparitiei unui trend ascendent in a doua jumatate a acestui an", a declarat Constantin Teaca, director de vanzari al firmei Ro Grup Glass. Informatii suplimentare, la www.rogrup.ro (Camelia Pantel)
|