COMPANII: Strategie de consolidare a imaginii, adoptata de Optimedia |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
12 Mai 2009 11:30
|
In prezent, societatea Optimedia, din Oradea, detine 35 de puncte de lucru in 17 judete din tara, situate preponderent in zona de nord a Romaniei si in regiunea Moldovei. "In urma cu 10 ani am inceput sa ne dezvoltam reteaua proprie de distributie, aceasta operatiune desfasurandu-se in mai multe etape. Astfel, in resedintele de judet am inaugurat showroom-uri proprii, in timp ce, in orasele mai mici, am optat pentru sistemul de comercializare prin intermediul unor firme partenere/dealeri. Decizia de extindere a fost luata in functie de distanta fata de unitatea de productie, astfel incat activitatea de aprovizionare, desfasurata de doua ori pe saptamana, sa se poata realiza in conditii optime. Avantajul efectuarii livrarilor in acest sistem il constituie acoperirea unei zone cat mai mari din regiunea vizata. Totodata, o retea de distributie consolidata face parte din componentele activitatii de promovare a unei companii, conferind o imagine de stabilitate firmei si transmitand un mesaj de incredere catre potentialii clienti. De asemenea, relatia de colaborare cu intermediarii este atat in beneficiul nostru, cat si al utilizatorilor, deoarece sunt promovate aceleasi valori si standarde ca si in cadrul companiei Optimedia, responsabilitatile fiind impartite cu partenerii. Momentan, nu avem in vedere expansiunea activitatii comerciale, fiind mai degraba preocupati de consolidarea imaginii si a rezultatelor obtinute pana in prezent", a declarat Marius Pantis, director general al firmei. Informatii suplimentare, la www.optimedia.com.ro (Simona Ene)
|