COMPANII: Strategie de marketing pe termen lung, implementata de Leitz Romania |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
06 Aug 2009 11:30
|
Societatea Leitz Romania, cu sediul in Brasov, este reprezentanta din tara noastra a holdingului Leitz - Germania, care dispune de o retea de distributie extinsa la nivel mondial. "Astfel, de la inceputul activitatii pe plan local, in anul 2004, acest aspect a fost atent analizat, existenta unor strategii de distributie ce vizeaza organizarea metodica a proceselor specifice fiind esentiala pentru dezvoltarea unei firme. In prezent, am implementat o politica de marketing pe termen lung in domeniul distributiei, care include: dezvoltarea la nivel national (prin vanzatori profesionisti), masuri de fidelizare a partenerilor, initierea de colaborari, parteneriate cu dealeri etc. Specificul activitatii noastre, respectiv furnizarea de unelte pentru realizarea de tamplarie termoizolanta, ne determina sa utilizam canalele scurte de distributie, respectiv cele ce presupun livrarea directa a produselor catre firmele beneficiare. La nivelul segmentului de piata specific am observat ca activitatea de distributie nu este suficient conturata, unor societati acest aspect lipsindu-le cu desavarsire. In ceea ce ne priveste, pentru profesionalizarea acestui proces in cadrul firmei, se impune luarea unor masuri specifice, cum ar fi: specializarea personalului, contactarea directa a clientilor, asigurarea logisticii aferente si, nu in ultimul rand, prestarea serviciilor de post-vanzare", a declarat Silviu Coconu, director general al firmei Leitz Romania. Mai multe detalii, la www.leitz.org (Camelia Pantel)
|