COMPANII: Triton pune accent pe calitatea serviciilor |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
28 Apr 2009 11:30
|
In 2008, volumul vanzarilor companiei Triton a crescut cu 30% fata de 2007, ajungand la aproximativ 3,5 milioane de euro. Pentru 2009, reprezentantii firmei preconizeaza o majorare de 10%-15% a cifrei de afaceri. "In perioada dificila prin care trec firmele din bransa, am decis sa ne consolidam pozitia de piata prin cresterea calitatii serviciilor deja existente si prin promovarea unora noi, unice pe piata. De asemenea, vom continua investitiile incepute in 2008 pentru extinderea depozitului de marfuri si automatizarea, in viitorul apropiat, a comenzilor primite. Deocamdata am incercat sa pastram aceleasi preturi pentru gamele de produse comercializate, dar, in mod cert, daca producatorii/furnizorii cu care colaboram vor efectua modificari semnificative, vom fi nevoiti sa urmam trendul respectiv. Momentan, portofoliul de produse promovate este acelasi din 2007 (modele Winkhaus, Roto si G-U Corvus), dar acum este un moment de asezare a ponderii fiecaruia in vanzari. Din punctul meu de vedere, principalele probleme care s-ar putea inregistra pe segmentul propriu de activitate ar putea consta in blocarea fondurilor de investitii, a pietei de constructii si a creditelor imobiliare si de consum. Se inregistreaza o teama de investitii pe piata, dublata de scaderea preturilor pentru clientii finali si de refuzul acestora de a achita pretul inainte de finalizarea proiectelor. Este posibil ca la finalul anului 2009 piata sa se deblocheze, dar efectele benefice se vor simti abia in 2010", a declarat Petre Ghita, director general al firmei. Informatii suplimentare, la www.triton.com.ro (Camelia Pantel)
|