In intervalul 6-10 mai a.c., complexul Romexpo - Bucuresti gazduieste targul international specializat Construct Expo Ambient, editia a XVI-a. Evenimentul este destinat specialistilor si potentialilor clienti interesati de: produse din categoria tamplariei termoizolante si din domeniile conexe (ferestre, usi, fatade cortina, luminatoare, vitraje, porti industriale etc.), utilaje industriale, materiale pentru efectuarea finisajelor si executia de compartimentari, pardoseli, trepte, balustrade, vopsele, adezivi, piese de asamblare, decoratiuni interioare, amenajari exterioare si edilitare, corpuri de iluminat etc. La expozitie sunt prezentate ultimele noutati si tendinte din domeniu. Produsele si serviciile promovate in cadrul expozitiei sunt oferite de catre societati autohtone (peste 80% din totalul firmelor participante) si din alte 17 state (Austria, Elvetia, Italia, Turcia, Germania, Grecia, Spania, Polonia, Cehia, Ungaria, Franta, Belgia, Slovacia, Serbia, Bulgaria, Pakistan, China). Editia din acest an este, in mod clar, marcata de evenimentele economico-financiare curente, care au avut un efect negativ asupra activitatii firmelor de constructii din Romania. Astfel, multe companii au luat decizia reducerii bugetului aferent activitatilor promotionale, care includea - printre altele - si participarea la astfel de manifestari expozitionale. Totusi prezenta la Construct Expo Ambient se anunta a fi in continuare importanta, in pofida absentei unor societati care erau considerate parteneri traditionali ai Romexpo. Cu toate acestea, analizand conditiile actuale de piata, se poate afirma ca, la evenimentul organizat de Romexpo SA, prezenta unui numar de peste 300 de firme, pe o arie de 25.000 mp, constituie, mai degraba, un record. De fapt, aceste companii transmit pietei un semnal clar si anume acela ca intentioneaza sa reziste presiunilor extraordinare la care sunt supuse si sa iasa intarite din acesta provocare.In cele ce urmeaza, pentru a reliefa principalele aspecte specifice targului Construct Expo Ambient 2009, sunt prezentate cateva opinii ale managerilor unor firme participante.* Florin Pascu, director general Pizzolon: "Dupa deschiderea, in 2003, a reprezentantei companiei Pizzolon - Italia in Romania, am fost prezenti la toate editiile Construct Expo Ambient. Rezultatele obtinute in urma participarii de anul trecut au fost unele dintre cele mai bune, contactele stabilite contribuind la dezvoltarea de noi colaborari atat cu beneficiari directi, cat si cu birouri de arhitectura. La editia din 2009 a targului, promovam o gama diversa de produse. Dintre acestea, se remarca usa glisanta curbata, executata din lemn de tec placat cu bronz antichizat, avand o latime de aproximativ 12 m. Modelul este unic pe piata din Romania, iar prin prezentarea acestuia incercam sa demonstram pana unde a ajuns tehnologia de prelucrare a lemnului si ce piese deosebite se pot executa din acest pretios material. Segmentul autohton al tamplariei din lemn s-a inscris, in ultima perioada, pe un trend ascendent, oferindu-ne premise pozitive pentru dezvoltare. Astfel, in ultimul an, gama de elemente livrate a fost diversificata, iar cifra de afaceri inregistrata in 2008 s-a situat la aproximativ 1,3 milioane de euro. Pentru 2009, estimam o majorare de circa 10% a rezultatelor financiare, tinand cont de programul propriu de dezvoltare care consta in deschiderea de noi reprezentante in alte orase din tara (precum Brasov, Constanta, Craiova etc.), in 2008 fiind inaugurat un showroom la Iasi. In intervalul 6-10 mai a.c., produsele Pizzolon pot fi testate in pavilionul 17, standurile 76 - 77".* Sandor Karacsony, director comercial Rollotec: "Anul 2009 este unul cu provocari deosebite pentru companiile care activeaza in domeniul tamplariei termoizolante, intreaga economie fiind influentata de criza economico-financiara. Cererea de produse si servicii s-a diminuat, iar oferta a ramas aceeasi. In aceste conditii, consolidarea relatiei cu partenerii si promovarea produselor constituie doua masuri anticriza deosebit de importante. Tinand cont de aceste circumstante, participam si la editia din acest an a expozitiei Construct Expo Ambient, compania noastra avand o prezenta constanta inca din 2000. Principalul obiectiv pe care il vizam este reprezentat de cooptarea de noi parteneri, oferta diversificata permitandu-ne sa raspundem si celor mai pretentioase cerinte. Anul acesta expunem sortimente precum: jaluzele verticale/orizontale, rolete, storuri si marchize Warema, rulouri si grilaje din aluminiu, usi de garaj de tip rulou, automatizari etc. Noutatile provin de la firma germana Warema (elementele Warema Mobile System si cele de rulouri, parasolarul de terasa etc.), marca de top in domeniul tehnicii de umbrire si distinsa, in ultima perioada, cu numeroase premii pentru inovatii. In perioada imediat urmatoare intentionam sa investim si in noi linii de fabricatie pentru sisteme de umbrire, spatii de productie etc. Referitor la cifra de afaceri, preconizam o crestere de 20% fata de rezultatele consemnate anul trecut (2,5 milioane de euro). In perioada 6-10 mai a.c., vizitatorii ne pot gasi in pavilionul 1 central, nivel 0, standul B 018". Informatii suplimentare, la www.constructexpo-ambient.ro (Simona Ene)
|