Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 08 Noiembrie 2024
Hilti
Home
CONSULTANTA: Comertul online reprezinta o cale buna de crestere a veniturilor
Actualitatea interna Publicat de AG&F 19 Mai 2010 16:20
Perioada actuala se dovedeste a fi critica, mai ales in ceea ce priveste activitatea departamentelor de marketing si vanzari, rezultatele anului 2009 fiind mai scazute in comparatie cu nivelul aferent perioadei precedente. In ultimele luni, rulajul a scazut, gradul de informare al cumparatorilor si atentia acestora la raportul calitate/pret au sporit semnificativ, iar numarul de tranzactii finalizate cu succes s-a imputinat vizibil. Reactia managementului de vanzari a fost fireasca, punand o presiune sporita pe agenti, concomitent cu majorarea timpului de lucru. Totusi, rezultatele au intarziat sa apara, iar oboseala si frustrarea au inceput sa-si faca simtita prezenta. Experienta arata faptul ca volumul cifrei de afaceri se afla in dependenta directa de gradul de calificare a potentialilor clienti, de interesul pe care acestia il manifesta pentru produs/serviciu si de implicarea activa a personalului comercial in procesul de achizitie. O solutie posibila pentru rezolvarea problemelor curente poate fi marketingul online. In continuare, sunt prezentate cateva avantaje ale acestui sistem, concomitent cu modalitatile in care poate fi implementat in cadrul afacerilor actuale. Prima idee consta in cresterea capacitatii de generare a "lead-urilor". Conform definitiilor general acceptate, "lead-ul" constituie o suma de date de identificare ale unei persoane sau organizatii interesate in achizitia unui produs/serviciu promovat de o companie. Datele statistice recente indica faptul ca peste 80% dintre "lead-urile" furnizate de reprezentantii departamentelor de marketing sunt ignorate de fortele de vanzari. Aplicand regula generala, care afirma ca volumul de contacte initiale este net inferior celui de comenzi finalizate, se poate trage concluzia ca aceasta risipa de informatii aduce grave prejudicii firmei. Solutia promovarii online este indicata de o realitate de necontestat: majoritatea cumparatorilor contemporani isi formeaza decizia de achizitie in urma consultarii site-urilor web si a diverselor forumuri de discutii. Astfel, pentru a atinge obiectivele propuse, o firma trebuie sa aleaga momentul potrivit pentru comunicare, locul cel mai favorabil, persoana potrivita, mesajul cel mai persuasiv etc. Cu alte cuvinte, trebuie sa se afle in acel loc in care clientii iau decizii, exact in momentul formarii acestora. Avantajele utilizarii internetului ca platforma de comunicare si promovare, in comparatie cu alte mijloace, sunt: controlul rezultatelor in timp real, transmiterea diferentiata a mesajului exact catre clientela aleasa, comunicarea automata cu mai multi potentiali clienti si furnizarea de informatii suplimentare la cererea acestora; implicarea activa a beneficiarilor, care pot contribui cu date utile la dezvoltarea produsului/serviciului; automatizarea campaniilor de generare a "lead-urilor".
***
Pentru dezvoltarea si eficientizarea activitatii, compania dumneavoastra trebuie sa aiba acces permanent la noile informatii sintetice cu privire la evolutia sectorului propriu de activitate. Redactia Agenda Constructiilor & Fereastra publica in fiecare editie analize sectoriale ce includ opinii ale operatorilor, comentarii, tabele si diagrame referitoare la evolutia pietei in intervalul 2009-2010 si estimari referitoare la perspectivele acesteia. Pentru exemplificare, va rugam sa accesati varianta demonstrativa: click aici!  
Pentru a receptiona datele in format complet va invitam sa transmiteti talonul de abonare completat la: tel./fax: 021/336.04.16/17; e-mail: Aceasta adresa de e-mail este protejata de spamboti; aveti nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Pentru oferta de abonare click aici!
 
ABONARE REVISTE
SISECAM
TSV
rehau
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left