CONSULTANTA: Implementarea sistemului calitatii in industria de tamplarie |
Actualitatea interna Publicat de AG&F 19 Mai 2010 15:49 |
![]() Implementarea sistemului calitatii
Aceasta operatie trebuie sa fie apanajul si rezultatul unor actiuni multiple si focalizate pe obiective, derulate cu sprijinul cadrelor de conducere (managementul superior si median). Pentru ca un obiectiv complex cum este implementarea sistemului de management integrat al calitatii sa poata fi realizat, este necesara sustinerea neconditionata din partea directorului general. Nu este suficienta o abordare pur declarativa, ci o implicare reala. Totodata, trebuie sa se asigure conditiile si resursele necesare pentru a indeplini aceasta tinta, sa se garanteze forta de penetrare a ideilor noi si sa se atenueze sau elimine mentalitatea ca aceasta solutie constituie doar o alta forma birocratica. Este obligatoriu ca intregul proces sa antreneze managementul de nivel mediu. Pentru aceasta, sunt necesare argumente concrete (cifre, date, fapte), pentru a fi reduse cazurile de reclamatii din partea beneficiarilor, pierderile datorate rebuturilor sau situatiile care au ca efect repetarea erorilor (de exemplu: masuratori gresite, deficiente la montaj, aprovizionarea cu materiale necorespunzatoare, nerespectarea formelor si a termenelor de executie si montaj). Un mod convingator de a anula respingerea sistemului calitatii de catre o parte din personalul de conducere a unor compartimente este acela de a le prezenta aspecte care au avut ca efect realizarea unor produse necorespunzatoare (de pilda, angajatii din compartimentul de proiectare au elaborat detalii deficitare si greu de pus in practica pe santier, s-a efectuat aprovizionarea cu materiale de slaba calitate, feroneria sau diferitele accesorii au fost instalate gresit etc.).
***
Pentru dezvoltarea si eficientizarea activitatii, compania dumneavoastra trebuie sa aiba acces permanent la noile informatii sintetice cu privire la evolutia sectorului propriu de activitate. Redactia Agenda Constructiilor & Fereastra publica in fiecare editie analize sectoriale ce includ opinii ale operatorilor, comentarii, tabele si diagrame referitoare la evolutia pietei in intervalul 2009-2010 si estimari referitoare la perspectivele acesteia. Pentru exemplificare, va rugam sa accesati varianta demonstrativa: click aici!
Pentru a receptiona datele in format complet va invitam sa transmiteti talonul de abonare completat la: tel./fax: 021/336.04.16/17; e-mail:
Aceasta adresa de e-mail este protejata de spamboti; aveti nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Pentru oferta de abonare click aici!
|