CONSULTANTA: Politici de majorare a vanzarilor in timpul recesiunii |
Actualitatea interna Publicat de AG&F 19 Mai 2010 16:17 |
![]() Atitudinea pozitiva – cheia succesului in vanzari
Obiectivul descris anterior poate fi atins prin inducerea unei stari pozitive si proactive, reiterandu-se ideea ca succesul depinde in mod exclusiv de atitudinea abordata. Ideile mentionate sunt valabile atat pentru pietele pozitionate pe un trend ascendent, cat si pentru cele care se confrunta cu scaderi drastice. Practic, in oricare dintre situatii esecul devine aproape o certitudine in momentul in care metodele folosite induc o atitudine negativa. De obicei, clientii cumpara pe criterii emotionale, iar un vanzator care nu transmite un mesaj pozitiv isi diminueaza drastic sansele de finalizare a tranzactiei. Pentru beneficiari sunt suficiente bombardamentele mediatice la care sunt supusi zilnic, pentru a mai fi dispusi sa suporte si o atitudine necorespunzatoare din partea unui agent. Este evident faptul ca imaginea unui adevarat profesionist nu poate fi creata/mentinuta cu usurinta, dar exista cateva aspecte care pot ajuta la formarea unei atitudini optime, dupa cum urmeaza: controlul periodic si constiincios al starilor personale si insistenta in obtinerea unei atitudini pozitive de vanzari; constientizarea importantei procesului de cultivare si mentinere a unui statut optimist; focalizarea atentiei asupra factorului psihologic si adoptarea unui comportament de invingator; stabilirea unor obiective ambitioase, care sa solicite la maximum capacitatile personale si acordarea unui timp suficient de indelungat pentru definirea cailor de atingere a acestora; colaborarea cu agenti de vanzari ce au performante deosebite si evitarea oricaror stari negative.
***
Pentru dezvoltarea si eficientizarea activitatii, compania dumneavoastra trebuie sa aiba acces permanent la noile informatii sintetice cu privire la evolutia sectorului propriu de activitate. Redactia Agenda Constructiilor & Fereastra publica in fiecare editie analize sectoriale ce includ opinii ale operatorilor, comentarii, tabele si diagrame referitoare la evolutia pietei in intervalul 2009-2010 si estimari referitoare la perspectivele acesteia. Pentru exemplificare, va rugam sa accesati varianta demonstrativa: click aici!
Pentru a receptiona datele in format complet va invitam sa transmiteti talonul de abonare completat la: tel./fax: 021/336.04.16/17; e-mail:
Aceasta adresa de e-mail este protejata de spamboti; aveti nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Pentru oferta de abonare click aici!
|