Crearea si promovarea marcii de tamplarie |
Actualitatea interna Publicat de AG&F 20 Iun 2007 11:30 |
Companiile specializate in executia/comercializarea de ferestre si usi isi promoveaza produsele prin folosirea denumirii profilelor din care sunt realizate ansamblurile. Renumele furnizorului reprezinta un atu important pentru imaginea firmei, dar beneficiarii solicita informatii complete atat despre produse, cat si despre fabricanti. In prezent, putini producatori au inteles ca se impune implementarea unor noi strategii de comunicare cu clientii, bazate pe crearea unei marci proprii. Inregistrarea simbolului comercial contribuie la personalizarea ofertelor. In cadrul temei, vor fi detaliate aspecte referitoare la caracteristicile unui brand de tamplarie, elaborarea simbolului specific, metode de promovare etc. *** Laurentiu Nita, director general al Free Communication, este membru fondator al Clubului Roman al Companiilor de Relatii Publice. Are experienta in calitate de trainer oficial PR la Institutul Irecson, Bucuresti si account manager la Image Promotions, Bucuresti. Informatii suplimentare, in cadrul Conferintei EURO-Fereastra. |