Dezvoltare a pietei ferestrelor de mansarda |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
17 Dec 2007 11:30
|
In opinia reprezentantilor societatii Kronlux FM - Brasov, la nivel european, precum si in Romania, conceptul arhitectural de amenajare a mansardei este perceput de beneficiari ca o oportunitate, iar folosirea ferestrelor speciale nu mai creeaza probleme, intrucat calitatea ansamblurilor reprezinta rezultatul a sute de ore de cercetare si testari. "Avand in vedere ca vanzarile anuale de ferestre de mansarda pe pietele din Franta sau Germania se situeaza la circa 800.000 de unitati, consideram ca - si la nivel national - se va inregistra o crestere similara a livrarilor. Productia Fakro indeplineste toate standardele comunitare, operatiunile de export desfasurandu-se in toate tarile din Uniunea Europeana si in multe state din intreaga lume (conform unui studiu propriu de piata, Fakro detine o cota de 17% la nivel global). Astfel, Kronlux FM reprezinta in tara noastra un grup renumit pe plan mondial. Conditiile actuale in ceea ce priveste situatia concurentiala impun perfectionarea continua a produselor, ceea ce se realizeaza prin intensificarea activitatii de cercetare-dezvoltare. Integrarea Romaniei in UE nu a avut repercusiuni negative pentru firmele ce respecta disciplina financiara, care dispun de management performant si se axeaza pe calitate (atat a serviciilor furnizate, cat si a produselor livrate). De altfel, pentru societatile consacrate, optimizarea livrarilor depinde in mod direct de corectitudinea informatiilor referitoare la produsele/serviciile oferite", a declarat Camelia Szekeres, director executiv, de vanzari si marketing al Kronlux FM. Informatii suplimentare, la www.kronlux.ro (Camelia Pantel)
|