EURO-FEREASTRA: Cresterea profitabilitatii prin dinamizarea vanzarilor de tamplarie si fatade cortina |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
16 Apr 2009 11:30
|
Conferinta Internationala pentru Sisteme de Tamplarie si Fatade EURO-Fereastra 2009 reprezinta un prilej potrivit pentru dezbaterea unor subiecte de actualitate, inclusiv pentru domeniul marketing-vanzari. Intitulat "Cresterea profitabilitatii prin dinamizarea vanzarilor de tamplarie si fatade cortina", simpozionul sustinut de Dan Lixandru, director general al firmei Pro Business Consulting, are ca obiectiv prezentarea unor metode inedite de revigorare a activitatii comerciale a firmelor din bransa de ferestre. "Persoanele specializate in vanzari se afla in fata unei provocari fara precedent, pe fondul acutizarii recesiunii. In contextul actual, agentii comerciali trebuie sa se familiarizeze cu noile cerinte ale utilizatorilor. In general, comerciantii sunt perceputi ca persoane carora le lipseste buna intentie fata de cumparatori si actioneaza in dezavantajul acestora. De aceea, este necesara abordarea realista a domeniului vanzarilor, prin evidentierea mentalitatii clientului. Ca urmare a recesiunii, cresterea profitabilitatii unui producator de ferestre se bazeaza mai ales pe dinamizarea vanzarilor de tamplarie, pentru care se impune indeplinirea exigentelor fiecarui beneficiar", a declarat Dan Lixandru. Informatii suplimentare, la www.eurofereastra.ro (O.V.S)
|