Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Duminica, 24 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Actualitatea interna
FERESTRE & USI: Tamplaria din aluminiu, in atentia beneficiarilor
Actualitatea interna Publicat de AG&F 13 Mar 2007 11:30
A aparut editia MARTIE a publicatiilor FEREASTRA, AGENDA CONSTRUCTIILOR si FERESTRE & USI! Revista FERESTRE & USI prezinta informatii referitoare la achizitia/montajul de tamplarie metalica, recomandari pentru imbunatatirea strategiei de management a firmelor, prezentarea activitatii celor mai importanti producatori de ferestre, usi, fatade cortina si a altor societati din domeniu. Publicatia include si rubrici de opinii/consultanta, in cadrul carora sunt detaliate aspecte privind problemele de actualitate ale bransei. De asemenea, in cadrul revistei FERESTRE & USI, beneficiarii au la dispozitie cotatii la zi pentru ferestre in doua/trei canaturi, usi in doua canaturi din PVC, aluminiu cu bariera termica si lemn stratificat. Din sumar: * Atentie la achizitia tamplariei termoizolante * Fatade cortina si placari, prin PRODINVEST '94 * Investitii importante, la BTI PARTENER PROMPT * ALFA PRODUCT deschide doua puncte de lucru * HIDROSALT HOLDING ofera solutii tehnologice diverse * DIA GOTA a inaugurat o linie performanta de procesare a tamplariei PVC * EVOLIUM TELECOM ofera ansambluri din aluminiu * ELOX - Constanta livreaza ferestre din aluminiu/PVC * SAFA executa fatade cortina cu sisteme Schuco si Metra * Vanzari de 3,4 milioane RON pentru firma FLAVIA * Tamplarie din aluminiu si fatade cortina, prin SOLAR ALUMINIUM * Fatade cortina performante, prin HOELSCHER Romania * G.E.I. DE STYLUS isi extinde activitatea * Fatade cortina cu sisteme Schuco, prin SIBELIUS * Livrari importante de tamplarie din PVC pentru GIP - Craiova * HORMANN Romania isi consolideaza pozitia pe piata locala * SUKI FATADE - accent pe investitii destinate retehnologizarii * STRIAL vizeaza o crestere importanta a cotei de piata * MELCRET FONOTERM contracteaza lucrari de anvergura * Investitie de 1,5 milioane de euro la IZOTEC GROUP * Vanzari de 2,5 milioane RON pentru FONOTERM PROD * Vanzari de peste 4 milioane RON pentru ALCONF * Hale si spatii de lucru noi, pentru SIBAREX * Livrari de 2.200 mp de tamplarie pentru CERTA GRUP * Evolutie buna a activitatii PROTECTOR GLASS * Linie moderna de fabricatie pentru TEHNICAL DESIGN * Usi din sticla securizata, prin GLASS WORLD * Solutii speciale de umbrire, prin EASTMAN * Cifra de afaceri de 1,2 milioane de euro pentru GECSAT SA * Domeniul serviciilor - o noua abordare * Timpul de asteptare, instrument eficient de marketing * Productia de ferestre reprezinta un demers minutios

Atentie la achizitia tamplariei termoizolante
Piata autohtona a tamplariei din aluminiu si structurilor de pereti cortina se caracterizeaza printr-un grad inalt de specializare, societatile ce executa/instaleaza ansambluri metalice, punand la dispozitia beneficiarilor o gama diversa de modele, care au caracteristici diferite de performanta. Deoarece fiecare proiect imobiliar implica elaborarea unor solutii tehnice personalizate, numerosi investitori se confrunta cu anumite dificultati in alegerea sistemelor potrivite aplicatiilor respective. Multitudinea de sortimente promovate de fabricantii de ferestre/usi din aluminiu a avut ca rezultat diversificarea ofertei, insa clientii intampina dificultati la selectia furnizorului sau a materialelor adecvate. O singura companie poate realiza aceeasi fereastra in peste 120 de variante (combinatii de profile pentru toc si canat), la care se adauga mai multe tipuri de geam termoizolant, cu tot atatea preturi diferite. In aceste conditii, pentru a facilita achizitia, specialistii bransei recomanda identificarea, in prealabil, a criteriilor optime de utilitate, fiabilitate, aspect si pret, raportate la o investitie pe termen lung (durata de exploatare a tamplariei din aluminiu fiind de cateva zeci de ani). De asemenea, obtinerea de informatii despre producatori reprezinta o necesitate obiectiva, avand in vedere faptul ca derularea procedurilor de executie/montaj al tamplariei din aluminiu impun un grad inalt de pregatire tehnica a personalului. Mai multe detalii, in paginile revistei.

Productia de ferestre, un demers minutios
Reprezentantii companiilor specializate in fabricatia de tamplarie termoizolanta trebuie sa mentina relatii optime cu beneficiarii, deoarece profitul nu se realizeaza in detrimentul clientilor. Rezultatele pozitive pot fi obtinute numai daca se respecta exigentele utilizatorului. Pornind de la aceasta consideratie, rezulta necesitatea diversificarii gamei de produse, de la ferestre si usi simple la ansambluri complexe, cu forme curbe, neregulate, ansambluri glisante, pereti cortina etc. De asemenea, vor fi abordate segmente diverse (persoane fizice/juridice, institutii bugetare), pentru a se furniza modele destinate instalarii la apartamente, vile, sedii administrative, unitati de invatamant etc.). Desigur ca exploatarea tuturor posibilitatilor impune si perfectionarea profesionala continua a personalului. A fi castigator in domeniul vanzarii de tamplarie termoizolanta presupune, de cele mai multe ori, a mentine echilibrul intre munca si talent, calitate si eficienta, mai ales ca - in prezent - odata cu aplicarea cerintelor cuprinse in standardele europene - produsele neconforme nu vor mai putea fi comercializate. In cadrul articolului, sunt prezentate cateva aspecte referitoare la executia/montajul tamplariei, in cazul unor lucrari cu grad ridicat de dificultate. Pentru informatii suplimentare, lecturati publicatia.

Domeniul serviciilor - o noua abordare
Companiile specializate in executia, distributia sau comercializarea de tamplarie termoizolanta se confrunta cu o problema comuna, reprezentata de serviciile oferite dupa instalarea ferestrelor. De obicei, reputatia multor societati din bransa este imbunatatita sau afectata negativ de modul in care abordeaza provocarea constituita de servicii. Toate firmele, indiferent ca se ocupa de productie sau de comercializare, au personal specializat in operatii de montaj, respectiv asamblare in cadrul constructiei, reglaj, mentenanta si depanare. Angajatii din aceste departamente sunt - sau ar trebui sa fie - experti in domeniu si, in acelasi timp (deoarece au un contact nemijlocit cu beneficiarul final), sa aiba un comportament civilizat, pentru a fi eficienti in activitatea specifica si a castiga/pastra increderea clientului. De asemenea, va fi acordata o atentie sporita problematicii legate de prevederile legislatiei in vigoare, ca si riscurilor aferente prestarii serviciilor. De fapt, aceasta activitate presupune acceptarea unor obstacole si provocari inerente, majoritatea fiind greu de determinat cu exactitate. Totusi, dificultatile pot fi rezolvate pe diferite cai, atat din punct de vedere tehnic, cat si juridic. Articolul detaliaza cateva dintre aceste probleme, fiind sugerate inclusiv mijloace de rezolvare cu ajutorul unor instrumente specifice de management. Mai multe informatii, in paginile revistei.

Timpul de asteptare, instrument eficient de marketing
Una dintre problemele pe care le intampina companiile specializate in productia/comercializarea de tamplarie termoizolanta o reprezinta deteriorarea relatiilor de afaceri cu potentialii beneficiari, datorita gradului redus de disponibilitate a agentilor de vanzari. Este vorba, in principal, despre asa-numitele perioade "de asteptare" la telefon, atunci cand personalul departamentului de marketing este ocupat cu alte convorbiri. De regula, daca un client solicita informatii si este nevoit sa astepte mai mult de 30 de secunde, renunta la apel. Conform calculelor efectuate de specialistii din domeniu, la o medie de 50 de apeluri zilnice, in conditiile unui numar de 260 de zile lucratoare/an, rezulta peste 100 de ore de asteptare (stand by). Situatia trebuie sa constituie un motiv de ingrijorare pentru conducerea executiva a firmelor ce executa/monteaza ferestre si usi. Totusi, in conditiile dezvoltarii tehnologiei comunicatiilor, timpul de asteptare se poate transforma intr-un avantaj competitiv, ca urmare a utilizarii acestuia in scopuri promotionale. Altfel spus, perioada de "stand by" va deveni oportunitate de marketing, prin informarea utilizatorului asupra produselor incluse in oferta societatii, a noutatilor, precum si a unor considerente generale privind folosirea tamplariei termoizolante (avantaje, intretinere in exploatare etc.). Anumiti comercianti considera, in mod eronat, ca transmiterea unui fond muzical in acest interval constituie o solutie optima. Profesionistii recomanda sa se realizeze o combinatie echilibrata intre detaliile textuale referitoare la sistemele de tamplarie si coloana sonora. Aceasta solutie ar reprezenta o premisa pentru construirea unei legaturi pozitive cu potentialul client. Detalii suplimentare, in cadrul publicatiei.Pentru a beneficia de prezentarea integrala a informatiilor, abonati-va acum la revista FERESTRE & USI! Click aici!
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
TSV
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left