Franciza de ferestre prin SUKI |
Actualitatea interna Publicat de AG&F 31 Aug 2007 11:30 |
Sub sloganul ''Ia-ti franciza!'', compania Suki Group, una dintre cele mai importante societati de pe piata de ferestre din Romania, lanseaza, incepand cu luna septembrie, programul de franciza FEREASTRA SUKI. Avand o activitate de peste 11 ani in domeniu si o cifra de afaceri de circa 8,3 milioane de euro in anul 2006, Suki Group se detaseaza prin calitatea produselor/serviciilor oferite, precum si prin permanenta adaptabilitate la exigentele beneficiarilor si tendintele internationale. Costuri minime de accedere in retea Franciza isi propune sa atraga, intr-un parteneriat de succes, potentiali colaboratori carora sa le ofere sansa de a-si dezvolta propria afacere.Acestia trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - persoane dinamice, ambitioase, cu experienta in domeniul tamplariei PVC;- buni vanzatori;- profesionalisti capabili sa identifice cele mai bune solutii pentru clienti."Suki pune la dispozitia viitorului partener un concept nou de showroom - Suki Box, dotat cu mostre relevante, soft profesional de ofertare, aparatura IT, materiale publicitare si obiecte promotionale, menite sa faciliteze procesul de vanzare. Partenerul francizat are sarcina organizarii activitatii de comercializare a diferitelor modele de ferestre/usi din PVC. De asemenea, acesta va avea ca principala responsabilitate activitatea de ofertare, contractare si vanzare catre clientul final a diferitelor modele", a subliniat Gelmar Savulescu, director general al societatii. Taxa de accedere in retea este cuprinsa intre 2000 de euro si 2600 de euro, in functie de zona de amplasare a centrului de prezentare/comercializare si de potentialul acesteia (nu sunt prevazute alte costuri relevante). Informatii suplimentare, la www.suki.ro |