HELOPAL: Strategie specifica de marketing, aplicata sustinut in 2011 |
Actualitatea interna
Publicat de Camelia Pantel
18 Aug 2011 16:09
|
Compania Helopal Romania, reprezentantul autohton al producatorului austriac omonim de glafuri de fereastra, a inregistrat in primul semestru din 2011 acelasi nivel al vanzarilor fata de intervalul similar din 2010. Chiar daca piata de profil isi continua declinul in mod accentuat, conducerea companiei si-a propus ca, pana la finalul anului in curs, sa obtina o majorare de cel putin 5% a cifrei de afaceri consemnate in anul precedent. „Pentru a realiza acest deziderat, am actionat pe cateva directii principale: am intensificat activitatea de marketing (in special, in mediul virtual) si am completat oferta de produse. Prin introducerea glafurilor interioare din PVC celular si a celor exterioare din aluminiu extrudat, s-a urmarit ocuparea segmentului economic de piata. Totodata, am creat o oferta adaptata cerintelor actuale ale profesionistilor - producatori de tamplarie termoizolanta sau antreprenori. Un alt obiectiv inclus in strategia pentru dezvoltare pe termen mediu o reprezinta crearea unei retele locale de firme partenere, care sa reprezinte, sub sigla Helopal, firma noastra in teritoriu”, a declarat Marian Tigau, director de vanzari al Helopal Romania. Informatii suplimentare, la www.helopal.ro
|