Implicare sociala a concernului TERAPLAST GP |
Actualitatea interna Publicat de AG&F 15 Dec 2006 11:30 |
Recent, compania Teraplast GP - Bistrita a donat Spitalului Judetean Bistrita-Nasaud 39 de ansambluri de tamplarie. Pentru asigurarea confortului termic la acest obiectiv, in vara anului 2006, au fost montate 43 de ferestre cu geam termoizolant, inclusiv plase de protectie impotriva insectelor (la sectiile Cardiologie si Pediatrie). Ambele lucrari au fost efectuate, in 10 zile, de catre o echipa de 6 angajati ai fabricii Termoplast, membra a grupului. "Societatea noastra a asigurat un alt orizont bolnavilor, mai ales celor care au mai multa nevoie: pacientii cu boli cardiovasculare si copiii. O strangere de mana plina de recunostinta sau un zambet de copil valoreaza pentru noi mai mult decat atingerea unui obiectiv de vanzari. A livra si celor care nu pot sa cumpere - iata adevarata masura a succesului comercial", a declarat Adrian Seichei, director de vanzari al Teraplast GP. Fonduri de 0,1 milioane RON pentru reabilitarea termica Spitalul Judetean Bistrita-Nasaud nu putea oferi un nivel de confort acceptabil persoanelor internate, saloanele avand ferestre/usi cu o vechime de peste 30 de ani. Lipsa unei izolari termice si fonice corespunzatoare, mai ales in sectiile in care sunt necesare proceduri speciale de ingrijire, a favorizat aparitia unor complicatii intraspitalicesti. Pentru a rezolva aceste disfunctionalitati, la sectia Cardiologie au fost modernizate 8 saloane, bai si rezerve, iar la Pediatrie s-a montat tamplarie termoizolanta in 26 de incaperi (dintre care 20 de saloane). In cele doua locatii, a fost asigurat un confort acustic/termic optim. Suma totala investita de Teraplast in acest program social a fost de circa 0,1 milioane RON. "Prin implementarea Managementului Calitatii Totale, Teraplast urmareste sa devina un model de excelenta in afaceri. Viziunea noastra - calitate, seriozitate, performanta - presupune atingerea obiectivelor companiei, cum ar fi cresterea calitatii produselor/serviciilor oferite clientilor, imbunatatirea relatiilor de afaceri cu furnizorii, sporirea eficientei activitatii si a gradului de competenta profesionala a angajatilor. Nu in ultimul rand, ca firma responsabila social, acordam o atentie deosebita problemelor comunitatii", a precizat Emanoil Viciu, director general, Teraplast GP. Politici de parteneriat, pe termen lung Strategia companiei in ceea ce priveste responsabilitatea sociala se bazeaza pe un set de principii, care definesc relatia Teraplast cu partenerii, angajatii, clientii si furnizorii. Echipa de conducere a societatii considera ca dezvoltarea nu e posibila fara aportul fiecarui angajat in parte, precum si al firmei, in ansamblu. Astfel, principalele obiective pe termen lung sunt reprezentate de:- sutinerea activitatilor culturale din municipiul Bistrita (muzica, teatru, festivaluri de folclor, concursuri de poezie); - sprijinirea diferitelor categorii sociale (tineri cu performante deosebite la invatatura, persoane bolnave sau cu dizabilitati); - promovarea activitatilor sportive din localitate (clubul de fotbal Gloria-Bistrita, echipa de handbal HCM-CSM Bistrita), prin acordarea de ajutoare financiare. *** Teraplast este cel mai mare prelucrator autohton de PVC, fiind, de asemenea, primul producator local de profile PVC cu 5 camere izolatoare pentru executia de tamplarie termoizolanta. In 1990, compania a preluat fabrica de teracota din judetul Bistrita-Nasaud, continuand traditia de 110 ani in fabricatia cahlelor de teracota. Totodata, de 30 de ani, compania este specializata in prelucrarea maselor plastice. Gama de produse realizate include tevi din PVC si polipropilena, fitinguri, profile si granule din PVC, teracota, ferestre/usi termoizolante si SDV. Teraplast promoveaza sisteme complete, acoperind domenii diverse, cum ar fi: canalizare interioara/exterioara; tubulatura pentru alimentare cu apa si incalzire; profile pentru tamplarie din PVC; ferestre/usi cu geam termoizolant; incalzire cu placi ceramice etc. Activitatea de extrudare a profilelor din PVC a demarat incepand cu 1978. In 1998, a fost constituit grupul Teraplast GP, format din societatile Teraplast, Politub si Plastsistem, la care s-a adaugat, in anul 2004, fabrica Orizont. Conform estimarilor proprii, concernul detine circa 40% din productia nationala de tevi din PVC si 70% din piata locala de profile extrudate din PVC (exclusiv cele destinate realizarii de tamplarie termoizolanta). De asemenea, holding-ul este lider national in fabricatia de granule rigide (cu o cota de 36%) si plastifiate din PVC (37%). Informatii suplimentare, la ww.teraplast.ro |