Livrari efectuate de AMVIC in Grecia, Elvetia si Italia |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
23 Nov 2007 11:30
|
La inceputul lunii decembrie, grupul de firme Amvic demareaza primele doua operatiuni de export al cofrajelor din polistiren, in insula Creta (Grecia). Materialele (800 de unitati) vor fi utilizate la executia unor imobile rezidentiale. "Pentru urmatorii doi ani, estimam realizarea unor livrari de circa 250.000 de cofraje, care se vor folosi la constructia unui complex turistic, care va include si hoteluri de 7 si 8 stele. Pentru lucrarea respectiva, concernul Amvic va livra si ansambluri de tamplarie temoizolanta. Aceasta nu este singura activitate de comert exterior, deoarece, in prezent, concernul Amvic deruleaza contracte cu parteneri din Elvetia si Italia. Trebuie mentionat faptul ca, pentru lucrarile din Milano (ansamblu de locuinte sociale), licitatia a fost castigata ca urmare a costurilor mai scazute oferite de firma noastra (in comparatie cu alte propuneri de proiecte), in conditiile mentinerii unei calitati ridicate", a declarat Marin Crutescu, director general al holdingului. Conform estimarii specialistilor companiei, in acest an cifra de afaceri la nivel de grup va depasi 10 milioane de euro, pentru 2008 fiind planificate vanzari de 15 milioane de euro. "Evolutia optima a veniturilor este datorata, in primul rand, faptului ca strategia de marketing s-a focalizat pe indeplinirea conditiilor necesare respectarii prevederilor legislatiei europene cu privire la eficienta energetica. Astfel, avem in vedere atat promovarea ansamblurilor performante de tamplarie termoizolanta, cat si productia/comercializarea cofrajelor din polistiren expandat, care asigura un confort termic optim (fiind, astfel, recomandate pentru constructia caselor pasive). Evident, fabricarea de produse avand caracteristici tehnice conforme standardelor comunitare nu este suficienta, fiind necesara - cel putin in aceeasi masura - sporirea eficientei vanzarilor. In acest sens, in cadrul concernului se vor desfasura, incepand din 2008, o serie de seminarii care vizeaza consolidarea cunostintelor de marketing ale echipelor proprii de vanzari, scopul final fiind constituit de majorarea puternica a cifrei de afaceri", a subliniat directorul general Amvic. Informatii suplimentare, la www.amvic.ro (Ovidiu Stefanescu)
|