Colectia de articole tematice include materialele redactionale publicate in cadrul revistei Fereastra la sectiunea dedicata analizelor de piata anuale in domeniu. Sunt incluse date statistice, analize si comentarii ale reprezentantilor companiilor: Extruplast, Cicavien, Intecom Topaz, Magnicom, Leonis, Mediapress, Pimapen Logistic Center, Profile Roplasto, Profine, Oltchim-Ramplast, Rehau Polymer, Spectus, Veka, Weiss Profil, Wintech PVC, Worm, ADF Prod, Corina Gealan, Alconf, Aterm, Avi & F, Calliope, Ceramica Service, Deco Plast, Electric Plus, Europa Trading, Expert Montaj, Florida Impex, Geiger Company, Ghetur, General Comert Productie Serviciu, Gip Ro Ambient, Geluval Stor, Investico, Izotec Grup, Itacon, Liderplast, Mar & Pet, Metalrom, Pro Confort Production, Pan Sarmis, Perfectview, Sabcon, Edy-And, Send ’92 Imp-Exp, Servint, Suki Group, Stek Industry, Tehnic Clima, Termotec, TMD Deriva, Trio Nec, Vartex Productie, Vi-Fi, Welthaus, Zack si altele. Furnizorii de sisteme din PVC si partenerii acestora s-au confruntat in 2011 cu un an dificil, marcat de restructurarea continua a pietei si de diminuarea nivelului calitativ al cererii, in sensul in care beneficiarii s-au orientat preponderent spre produsele furnizate la un pret scazut, de multe ori acestea avand caracteristici slabe de performanta. Un alt aspect negativ ce a influentat acest important segment de activitate din domeniul ferestrelor termoizolante a fost reprezentat de cresterea aproape neintrerupta a cotatiilor la materiile prime de baza, in conditiile in care pretul profilelor sau al ansamblurilor finite nu a putut fi ajustat corespunzator in sens pozitiv la fiecare moment al scumpirii, ceea ce s-a repercutat in scaderea marjelor de profitabilitate ale firmelor. In orice caz, societatile implicate in extrudarea si/sau importul, respectiv comercializarea de serii din PVC isi adapteaza oferta in functie de noile solicitari ale fabricantilor care, la randul lor, se confrunta cu diversele exigente ale clientilor. Dintre cele mai pregnante idei ale beneficiarilor finali, se remarca aceea care pare a fi extrem de dificil (daca nu chiar imposibil) de indeplinit - si anume cerinta ce vizeaza achizitia de produse de inalta calitate, la cel mai mic pret. In ceea ce priveste activitatea companiilor implicate in furnizarea sistemelor din PVC, la o analiza sumara se remarca faptul ca, in 2011, acestea au incercat – si pe alocuri au reusit – sa recupereze pierderile consemnate in primul an de criza economica generalizata, trendul de recuperare fiind observat inca din 2010. Pentru informatii suplimentare,
click aici!