Noua hala de fabricatie pentru METAL GLASS |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
21 Nov 2007 11:30
|
Compania Metal Glass, din Falticeni, partener Gealan Romania, a inregistrat, in 2006, o cifra de afaceri de 2,7 milioane de lei, reprezentand o crestere de aproximativ 50% fata de anul 2005. "Datorita necesitatii majorarii productiei, am construit o noua hala de fabricatie (care include si un centru administrativ), cu o suprafata totala de 540 mp. Investitiile in constructii, echipamente, logistica si mijloace de transport, derulate anul acesta, au insumat 0,18 milioane de euro. Datorita alocarii fondurilor respective, capacitatea de prelucrare a societatii noastre a crescut la 70 de unitati de ferestre/zi. De asemenea, pentru 2007, estimam atingerea unui volum al vanzarilor de circa 1,2 milioane de euro", a declarat Viorel Buliga, administrator al societatii. Metal Glass ofera tamplarie din PVC, marca Gealan, realizata in principal, cu sisteme S 3000 si S 8000 IQ. Totodata, sunt puse la dispozitia clientilor plase de protectie impotriva insectelor, precum si glafuri interioare/exterioare. "Fiind o activitate care necesita un nivel ridicat de profesionalism si o tehnologie avansata costisitoare, productia de tamplarie din PVC nu reprezinta o afacere facila. Cu toate ca incercam sa ne informam permanent beneficiarii, anumiti clienti nu cunosc, inca, avantajele instalarii unor ansambluri de calitate. In acest fel, o cota importanta de piata este detinuta de firme sau chiar persoane fizice, care promoveaza produse inferioare din punct de vedere al performantei. Conditia esentiala de competitivitate intr-un astfel de sector o reprezinta respectarea exigentelor clientilor prin lucrari de o calitate ireprosabila, la un pret rezonabil. Aceasta conditie poate fi indeplinita prin utilizarea de linii tehnologice mari, automatizate si deservite de profesionisti. Pe parcurs, societatea noastra a avut o evolutie dinamica in acest sens, prin achizitia de echipamente noi si consolidarea portofoliului de clienti, astfel incat capacitatea de productie a evoluat constant. Un segment important este reprezentat de logistica IT, iar majoritatea partenerilor nostri lanseaza comenzi online. Astfel, intregul mecanism (de la primirea si gestionarea contractelor, aprovizionarea cu materii prime, pana la executia propriu-zisa si gestiunea consumurilor) este asistat de un soft integrat. Pe baza cunostintelor dobandite, a succeselor anterioare si tipului serviciilor oferite, strategia viitoare a afacerii va fi una de diferentiere calitativa fata de oferta concurentei ", a incheiat Viorel Buliga. (Mirela Predan)
|