OPINII: Cota de piata de peste 33% pentru Alumil Rom Industry |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
24 Feb 2009 11:30
|
Editia martie 2009 a revistei Fereastra cuprinde opiniile reprezentantilor celor mai importante companii care activeaza pe piata autohtona de ferestre, usi si fatade cortina. Sunt abordate subiecte ce reflecta situatia din prezent si perspectivele bransei, care este afectata de criza economico-financiara, ale carei efecte au devenit vizibile in toamna anului trecut. Recesiunea are implicatii majore asupra vanzarilor de tamplarie, iar aspectele negative pot fi contracarate si prin accesarea informatiilor pertinente, incluse in paginile revistei. Intitulat "Cota de piata de peste 33% pentru Alumil Rom Industry", cel de-al doilea articol din cadrul rubricii "Opinii" detaliaza aspecte legate de activitatea societatii si perspectivele de expansiune pe piata autohtona, analizate de presedintele societatii, Michalis Sotiriou. "In 2008, firma a inregistrat o crestere moderata a cifrei de afaceri, in comparatie cu exercitiul financiar din 2007. Daca ne referim la luna ianuarie a.c., fata de aceeasi perioada a anului precedent, am sesizat o usoara sporire a livrarilor, ca urmare a unor contracte incheiate pentru proiecte de mari dimensiuni. Situatia pozitiva nu s-a mentinut, totusi, in cazul profitului, care, datorita majorarii costurilor salariale si a cheltuielilor cu chiriile, a inregistrat o anumita scadere. Pentru 2009, in contextul actual al pietei, este dificil de facut o estimare cu privire la evolutia cifrei de afaceri, mai ales ca sectorul in care activam este marcat de incertitudine, iar o analiza corecta nu poate fi realizata in lipsa unor date concrete. Consider ca principalele masuri care trebuie aplicate pentru mentinerea profitabilitatii constau in consolidarea relatiilor cu partenerii traditionali, cresterea calitatii serviciilor si anticiparea eventualelor cerinte ale pietei. Prin aceasta strategie ne propunem sa fim mai aproape de clienti, sa raspundem cu promptitudine solicitarilor si sa identificam solutii pentru problemele acestora. In prezent, unul dintre obiectivele companiei noastre este reprezentat de majorarea cotei pentru fiecare partener stabil. Cu privire la acest aspect, in luna ianuarie a.c. am sesizat, pe de-o parte, o tendinta de crestere a volumului comenzilor uzuale, insa, pe de alta parte, in cazul contractelor noi, s-a remarcat o reducere cu aproximativ 10%, fata de acelasi interval din 2008. Totodata, pe parcursul lui 2009 avem in vedere efectuarea unei investitii, care se va desfasura inclusiv in 2010. Proiectul consta in inaugurarea unui centru logistic si a unui spatiu de stocare cu o suprafata de 15.000 mp, in localitatea Filipestii de Padure (judetul Prahova)", a declarat Michalis Sotiriou. Pentru a avea acces la toate informatiile prezentate in editia curenta, va invitam sa va abonati la revista Fereastra (click aici) (Simona Ene)
|