OPINII: Crestere semnificativa a cifrei de afaceri pentru Istvana |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
20 Mar 2009 11:30
|
Editia aprilie 2009 a revistei Fereastra cuprinde opiniile reprezentantilor celor mai importante companii care activeaza pe piata autohtona de ferestre, usi si fatade cortina. Sunt abordate subiecte ce reflecta situatia din prezent si perspectivele bransei, care este afectata de criza economico-financiara. Recesiunea are implicatii majore asupra vanzarilor de tamplarie, iar aspectele negative pot fi contracarate si prin accesarea informatiilor pertinente, incluse in paginile revistei. Intitulat "Crestere semnificativa a cifrei de afaceri pentru Istvana", primul articol din cadrul rubricii "Opinii" detaliaza aspecte legate de activitatea societatii si perspectivele de expansiune pe piata autohtona, analizate de directorul firmei, Zoltan Istvan. "Ca urmare a dezvoltarii activitatii, in 2008 volumul vanzarilor de tamplarie s-a situat la doua milioane de euro, la care se mai adauga si veniturile realizate prin comercializarea de geam termoizolant (circa 30% din total), astfel incat cifra totala de afaceri a companiei noastre a depasit 2,7 milioane de euro. Totusi, din cauza crizei financiare, nu putem sa ne asteptam, in continuare, la o crestere semnificativa a livrarilor, estimand, pentru anul in curs, o mentinere a rezultatelor financiare din 2008. Totodata, in contextul economic actual, consider ca ar trebui incurajata si mai mult dezvoltarea investitiilor, prin implementarea unor masuri fiscale adecvate. Nu stim exact care va fi evolutia segmentului de piata specific in perioada urmatoare, insa piata, in ansamblul sau, va inregistra o importanta scadere. Practic, despre o relansare a sectorului se va putea vorbi abia din anul 2010", a declarat Zoltan Istvan. Pentru a avea acces la toate informatiile prezentate in editia curenta, va invitam sa va abonati la revista Fereastra (click aici) (Mirela Predan)
|