OPINII: FLORIDA IMPEX estimeaza o cifra de afaceri de 9 milioane de lei |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
10 Feb 2009 11:30
|
Editia ianuarie-februarie 2009 a revistei Fereastra cuprinde opiniile reprezentantilor celor mai importante companii care activeaza pe piata autohtona de ferestre, usi si fatade cortina. Sunt abordate subiecte ce reflecta situatia din prezent si perspectivele bransei, care este afectata de criza economico-financiara, ale carei efecte au devenit vizibile in toamna anului trecut. Recesiunea are implicatii majore asupra vanzarilor de tamplarie, iar aspectele negative pot fi contracarate si prin accesarea informatiilor pertinente, incluse in paginile revistei. Intitulat "Florida Impex estimeaza o cifra de afaceri de 9 milioane de lei", articolul din cadrul rubricii "Opinii" se refera la principalele aspecte legate de evolutia activitatii firmei, in noile conditii economice. In acest sens, Florin Ciorgovean, director general al societatii, a prezentat detalii despre situatia actuala a pietei de tamplarie din judetul Alba, precum si influenta exercitata de evolutia comenzilor la nivelul companiei. "Consideram ca, in 2009, sectorul local de tamplarie termoizolanta va fi caracterizat de o crestere, in conditiile in care in 2008 situatia a fost foarte buna. Majorarea nivelului competitiei din ultima perioada, datorata integrarii in Uniunea Europeana, nu ne-a influentat productia. O problema semnalata la nivel national este cea a pietei fortei de munca, unde migrarea masiva a personalului specializat determina scaderea comenzilor. Totusi, pentru compania noastra, nu au existat efecte negative. Insa, cred ca actuala criza economico-financiara va afecta societatile din acest domeniu, prin diminuarea numarului de contracte. Astfel, pe termen scurt, cererea de tamplarie/sisteme atat in ceea ce priveste renovarile si lucrarile de mica anvergura, cat si proiectele rezidentiale sau comerciale importante se va situa pe un trend descendent. Intrucat ne bazam pe contractele incheiate pentru prima jumatate a anului 2009, sper sa depasim eventualele probleme. Pana in prezent, nu am avut probleme cu furnizorii de materii prime, iar in ceea ce priveste clientii am implementat o strategie ce vizeaza derularea unei campanii de informare cu privire la avantajele utilizarii de tamplarie termoizolanta, precum si initierea unei politici de discounturi. Avand in vedere diminuarea cotatiilor internationale ale petrolului si otelului, consider drept oportuna scaderea pretului la sisteme (profile, feronerie, armatura etc.)", a declarat Florin Ciorgovean. Pentru a avea acces la toate informatiile prezentate in editia curenta, va invitam sa va abonati la revista Fereastra (click aici) (Camelia Pantel)
|