OPINII: Plus Confort activeaza pe un segment aflat in ascensiune |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
25 Feb 2009 11:30
|
Editia martie 2009 a revistei Fereastra cuprinde opiniile reprezentantilor celor mai importante companii care activeaza pe piata autohtona de ferestre, usi si fatade cortina. Sunt abordate subiecte ce reflecta situatia din prezent si perspectivele bransei, care este afectata de criza economico-financiara, ale carei efecte au devenit vizibile in toamna anului trecut. Recesiunea are implicatii majore asupra vanzarilor de tamplarie, iar aspectele negative pot fi contracarate si prin accesarea informatiilor pertinente, incluse in paginile revistei. Intitulat "Plus Confort activeaza pe un segment aflat in ascensiune", al treilea articol din cadrul rubricii "Opinii" se refera la principalele aspecte legate de activitatea firmei, care deruleaza si operatiuni de export al tamplariei in Franta, Belgia etc. "Proiectele de investitii desfasurate in 2008 au presupus finalizarea lucrarilor la noua hala de productie (care include si un showroom, respectiv spatii administrative), prin alocarea unor fonduri in valoare de 3 milioane de lei. Pentru anul 2009 ne propunem sa efectuam o restructurare completa a activitatii, cheltuielile aferente fiind de doua milioane de lei. In ceea ce priveste rezultatele financiare, vizam o majorare de circa 25% a cifrei de afaceri, fata de nivelul de aproximativ 12 milioane de lei, inregistrat anul trecut. Sectorul fabricantilor de tamplarie din aluminiu a fost caracterizat, in 2008, de efervescenta specifica ultimilor ani. Insa, in ceea ce priveste situatia din 2009, estimam un regres al pietei, ca urmare a crizei economico-financiare globale", a declarat Andrei Ramba, director executiv al societatii. Pentru a avea acces la toate informatiile prezentate in editia curenta, va invitam sa va abonati la revista Fereastra (click aici) (Camelia Pantel)
|