OPINII: Program de investitii de 45 milioane de euro pentru CASA NOASTRA |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
29 Ian 2009 11:30
|
Editia ianuarie-februarie 2009 a revistei Fereastra cuprinde opiniile reprezentantilor celor mai importante companii care activeaza pe piata autohtona de ferestre, usi si fatade cortina. Sunt abordate subiecte ce reflecta situatia din prezent si perspectivele bransei, care este afectata de criza economico-financiara, ale carei efecte au devenit vizibile in toamna anului trecut. Recesiunea are implicatii majore asupra vanzarilor de tamplarie, iar aspectele negative pot fi contracarate si prin accesarea informatiilor pertinente, incluse in paginile revistei. Intitulat "Program de investitii de 45 milioane de euro pentru Casa Noastra", primul articol din cadrul rubricii "Opinii" prezinta aspecte legate de planul de marketing al firmei si perspectivele de realizare a acestuia, in contextul financiar actual, asa cum au fost stabilite de conducerea societatii. "Situatia financiara prezenta va avea un impact negativ major asupra activitatii companiilor din categoria IMM. Pe langa accentuarea in 2009 a efectelor crizei, va exista si presiunea legata de obligativitatea aplicarii marcajului CE pentru ansamblurile termoizolante. Insa, in ceea ce priveste marii producatori de tamplarie, acest context ar putea reprezenta o oportunitate pentru consolidarea pozitiei detinute si chiar majorarea cotelor de piata. Referitor la acest subiect, Casa Noastra continua sa vizeze obiectivele declarate: de mentinere a pozitiei de lider in Romania si sporirea pana la 10% a cotei de piata pana la finele lui 2010. Pentru 2009 ne-am stabilit deja un buget, adaptat necesitatilor interne si strategiei de management al afacerii. Programul de investitii demarat in 2004, care va fi definitivat in 2010, presupune alocarea unor fonduri de 45 milioane de euro, in vederea achizitiei de terenuri, pentru dezvoltarea capacitatilor de productie, a celor logistice, precum si pentru extinderea retelei de distributie. In intervalul urmator, o prioritate pentru noi este constituita de inaugurarea noilor centre de prezentare, care, desi depasesc 80 de showroom-uri, sunt situate preponderent in zona sudica a tarii. Astfel, se impune o expansiune a retelei de magazine la nivel national, prin dublarea numarului acestora. Referitor la stadiul in care se afla proiectul de dezvoltare, putem afirma ca nu am sesizat intarzieri, insa nu excludem varianta ca, in conditiile in care situatia actuala a sistemului financiar-bancar nu se va imbunatati pe termen mediu, unele componente sa fie amanate", a declarat Cosmin Ionescu, vicepresedintele companiei. Pentru a avea acces la toate informatiile prezentate in editia curenta, va invitam sa va abonati la revista Fereastra (click aici) (Simona Ene)
|