OPTIMEDIA, o prezenta remarcabila pe piata de tamplarie termoizolanta |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
08 Dec 2008 11:30
|
(Pentru varianta integrala a materialului accesati linkul https://www.agendaconstructiilor.ro/files/opinii/2.html)Societatea Optimedia, din Oradea, si-a inceput activitatea in luna decembrie a anului 1994, prima specializare fiind comercializarea produselor electronice. Doi ani mai tarziu, firma s-a reprofilat pe vanzarea tamplariei termoizolante din PVC, iar in 1997 era deja lansata productia acestor modele. Acumuland experienta cu fiecare an, Optimedia a devenit unul dintre cei mai importanti producatori de ferestre si usi termoizolante din PVC din nord-vestul tarii. Evolutia a fost remarcabila, in 2006 fiind inaugurata hala de fabricatie a tamplariei din PVC, cu o suprafata de 3.000 mp. Incepand cu 2007, compania si-a extins aria de productie, axandu-se pe executia de tamplarie din aluminiu cu si fara bariera termica, sisteme de pereti cortina si fatade, precum si elemente de placare cu aluminiu compozit. "Anul trecut, valoarea totala a livrarilor a insumat peste 25 de milioane de lei, iar in primul semestru a.c. am consemnat venituri de 11 milioane de lei (in crestere cu 20% fata de aceeasi perioada din 2007). Astfel, pentru 2008, avem in vedere realizarea unei cifre de afaceri de 35 milioane de lei, la nivelul lui 2009 propunandu-ne o majorare a acesteia la 45 milioane de lei", declara Marius Pantis, directorul general al firmei. (Feby Pieleanu)
|