Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 11 Octombrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Actualitatea interna
Piata locala a tamplariei termoizolante, la pragul de un miliard de euro
Actualitatea interna Publicat de AG&F 08 Ian 2008 11:30
In opinia conducerii societatii Veka Romania, 2007 a reprezentat un an de referinta pentru intreaga industrie de profil. Astfel, dezvoltarea imobiliara, cresterea investitiilor la nivelul utilizatorilor finali, precum si diversificarea ofertei constituie doar cateva dintre caracteristicile pietei. "Consideram ca, in Romania, vanzarile anuale din sectorul de tamplarie termoizolanta se situeaza la un nivel de aproximativ un miliard de euro, din care industria de prelucrare a sistemelor PVC detine o cota importanta. Pentru Veka, anul trecut a fost marcat de lansarea noii game de produse din seria Alphaline, model apreciat pozitiv de catre partenerii nostri. Pentru perioada urmatoare, ne propunem sa punem accent pe calitatea sortimentelor promovate, prin comercializarea de noi produse din categoria "high premium". De asemenea, intentionam sa dezvoltam gama de servicii oferite colaboratorilor locali. Din punct de vedere al vanzarilor, cifra de afaceri din 2007 s-a incadrat in marja propusa de crestere (+30%), in comparatie cu nivelul din 2006. Pentru 2008, strategia de dezvoltare presupune mentinerea trendului ascendent, obiectivul de marketing fiind reprezentat de majorarea cu 35% a livrarilor. Desi ansamblurile moderne de tamplarie termoizolanta sunt promovate de mult timp in Romania, trebuie sa admitem faptul ca - de cele mai multe ori - gradul de informare a utilizatorilor finali este deficitar, principalul factor de formare a deciziei de cumparare fiind pretul. Sunt ferm convins, insa, ca acest lucru se va schimba rapid, aspectul calitativ urmand sa devina elementul primordial pe baza caruia sa se fundamenteze achizitia. Astfel, clientii vor constientiza faptul ca o fereastra nu reprezinta un produs oarecare, ci un ansamblu care contribuie la atat la majorarea nivelului de confort al locuintei, cat si la cresterea gradului de siguranta a caminului", a declarat Robert Post, director general al Veka Romania. Mai multe informatii, in editia ianuarie/februarie a revistei FEREASTRA. (Ovidiu Stefanescu)
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
TSV
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left