Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 11 Octombrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Actualitatea interna
Pretul, principalul criteriu de formare a deciziei de achizitie a ferestrelor
Actualitatea interna Publicat de AG&F 08 Ian 2008 11:30
Conform datelor furnizate de reprezentantii companiei Neomar Consulting - Bucuresti, in domeniul tamplariei termoizolante, datorita dezechilibrului actual dintre cerere si oferta, se consemneaza un proces economic de absorbtie. "Totusi, estimam ca, in urmatorii ani, producatorii de tamplarie vor deveni tot mai interesati de obtinerea unor date complete despre clienti si piata, necesare in vederea realizarii unor strategii sustenabile de vanzari. In acest sens, Neomar Consulting ofera doua solutii posibile: studii comandate si studii tip multiclient (50% din totalul cercetarilor realizate pana in prezent) - fiecare avand avantaje si dezavantaje. Astfel, daca in primul caz, informatia obtinuta este orientata pe problemele speciale ale fiecarei firme, la cercetarile multiclient se pot obtine circa 80% din date, la un pret de circa 15% din cel aferent unui studiu comandat. Indiferent de modalitatea tehnica prin care se vor realiza aceste sondaje, cel mai important este ca procedurile de elaborare sa se deruleze cat mai rapid, pentru a asigura un nivel acceptabil de informare a clientilor. Referitor la structura pietei - potrivit datelor disponibile - gradul de dotare cu tamplarie termoizolanta in mediul urban este de 50%, astfel incat se asteapta ca, pe termen mediu, in acest sector, cresterea cererii pentru astfel de produse sa se atenueze. Acelasi lucru se poate afirma si despre familiile cu venituri mari, care au optat, deja, pentru imbunatatirea gradului de confort, prin schimbarea ferestrelor. Altfel spus, o strategie rationala de marketing a companiilor din domeniu ar impune orientarea catre populatia cu venituri medii/mici, din mediul rural. O alta informatie utila, care ar putea fi obtinuta in urma realizarii unui studiu de specialitate, este cea legata de formarea deciziei de achizitie. In prezent, in Romania, principalele trei criterii pe baza carora se achizitioneaza ansamblurile sunt, in ordine: pretul, recomandarile tertilor (prieteni, familie) si marca profilului", a declarat Bogdan Funieru, director general al Neomar Consulting. Mai multe informatii, in editia ianuarie-februarie a revistei FEREASTRA. (Ovidiu Stefanescu)
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
TSV
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left