Schonline Romania va deschide o unitate de extrudare |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
10 Dec 2007 11:30
|
Potrivit estimarilor conducerii companiei, Schonline Romania a inregistrat, in 2007, o majorare a cifrei de afaceri cu aproximativ 50% fata de anul precedent, consemnand venituri care au totalizat circa 15 milioane de euro. "O pondere importanta in vanzari (90%) a fost reprezentata de incasarile obtinute ca urmare a comercializarii reperelor din PVC utilizate la executia ansamblurilor de tamplarie termoizolanta. In oferta firmei sunt incluse, de asemenea, profile din aluminiu, utilaje destinate producatorilor de tamplarie (masini de sudat, pentru debavurat si de frezat baghete), ferestre, usi si accesorii. Avand in vedere alinierea Romaniei la structurile UE, si, implicit, impunerea unor standarde de calitate comune tuturor statelor membre, conducerea concernului a hotarat sa deschida o unitate de extrudare in Romania, ceea ce va optimiza termenele de livrare si, totodata, vanzarile companiei. Valoarea investitiei se situeaza la nivelul de doua milioane de euro, fondurile fiind destinate, inclusiv, achizitiei terenului aferent, a carui suprafata totalizeaza 12.000 mp. Hala industriala, cu o arie de 2.200 mp, va fi echipata cu linii tehnologice moderne, care permit eficientizarea fluxului de fabricatie. De asemenea, noul obiectiv include si un centru administrativ, cu o suprafata de 1.300 mp. Dintre lucrarile la realizarea carora am contribuit prin furnizarea de sisteme, tamplarie si accesorii, pot fi mentionate: imobile rezidentiale tip vila, cladiri ANL, unitati de invatamant (Liceele N. Tonitza si I.L. Caragiale, din Capitala) etc. Totodata, in 2007, am derulat un proiect de anvergura care a constat in livrarea de produse pentru mansardarea unor complexuri rezidentiale din Otopeni. Sortimentele comercializate de Schonline Romania indeplinesc cerintele impuse de legislatia europeana in vigoare (sunt brevetate in Austria, conform procedurilor Kunststoff Technologie), cea mai solicitata serie fiind tricamerala (circa 70% din comenzi). Pentru 2008, pe baza programelor de investitii implementate, consideram ca trendul ascendent al veniturilor firmei noastre se va mentine", a declarat Robert Veza, director de vanzari al Schonline Romania. Informatii suplimentare, la www.schonline.ro (Ana Morogan)
|