Simpozion tehnic organizat de GLAVERBEL Romania si GEOCELPRO |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
25 Iul 2007 11:30
|
Ieri, 24 iulie a.c., la Hotelul K+K Elisabeta, din Capitala, a avut loc un simpozion tehnic, organizat de firmele Glaverbel Romania si GeocelPro (reprezentant unic in tara noastra al concernului Dow Corning). La eveniment au participat numerosi specialisti - parteneri ai celor doua companii, respectiv proiectanti si investitori interesati de noile solutii tehnologice din domeniul vitrajelor arhitecturale si materialelor speciale de sigilare pentru fatade cortina. In deschiderea lucrarilor, Dragos Matei, director executiv al Glaverbel Romania, a sustinut importanta deosebita pe care o are alegerea panourilor de sticla adecvate utilizarii la pereti cortina, prezentand si aspecte referitoare la functonalitatea geamului termoizolant instalat in cadrul tamplariei destinate imobilelor rezidentiale/nerezidentiale. "Firma noastra deruleaza o campanie de informare a specialistilor si beneficiarilor asupra parametrilor de performanta a vitrajelor. Este esential ca selectia unui anumit tip de sticla, in functie de aplicatie, sa fie corect efectuata. De asemenea, montajul optim al vitrajelor asigura anduranta in exploatare, economia de energie determinand reducerea costurilor de intretinere a cladirilor. Pentru a asigura produse si servicii la un inalt nivel calitativ, in intervalul urmator toate diviziile Asahi Glass Company, inclusiv Glaverbel, se vor reuni sub denumirea AGC", a subliniat Dragos Matei. Reprezentantul GeocelPro, Silviu Ghinea - director general si W. Tomek - manager tehnic pentru Europa de Sud-Est din partea Dow Corning au expus avantajele utilizarii materialelor de etansare pentru constructii, promovate de concernul american. "Cu o experienta considerabila in domeniul sigilantilor structurali, Dow Corning, prin GeocelPro, ofera pe piata autohtona produse performante, atestate de cele mai importante laboratoare din lume. Astfel, se ofera posibilitatea realizarii unor proiecte complexe si personalizate, tot mai solicitate de investitorii din domeniul constructiilor", a precizat W. Tomek. Campania de promovare a celor doua societati continua la Brasov, unde - pe data de 26 iulie a.c., la Hotel Aro Palace, incepand cu ora 15:00 - va avea loc un seminar pentru colaboratorii din zona centrala a tarii. Informatii suplimentare, la www.glaverbel.com si www.geocelpro.ro
|