SONDAJ: Crestere a cotei de piata pentru firmele mari pe piata tamplariei |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
13 Nov 2006 11:30
|
Rezultatele sondajului online, lansat de revista Fereastra in randul fabricantilor autohtoni de tamplarie termoizolanta, referitor la nivelul vanzarilor inregistrate de companiile specializate in executia de ferestre/usi, fatade cortina etc., au relevat o concentrare pe valorile extreme ale cifrei de afaceri. Astfel, circa 27% dintre respondenti estimeaza, pentru anul in curs, o cifra de afaceri situata sub nivelul de 0,2 milioane de euro, in timp ce aproximativ 30% declara ca veniturile inregistrate in 2006 vor fi de peste 3 milioane de euro. Celelalte societati, care preconizeaza vanzari cuprinse intre 0,2 milioane de euro si 0,5 milioane de euro, 0,5 milioane de euro si un milion de euro, respectiv un milion de euro si 3 milioane de euro, au o pondere similara, de 14% - 15%. Aceste valori arata ca firmele din bransa de ferestre/usi isi consolideaza pozitia pe piata, circa o treime dintre acestea avand capacitati de fabricatie de nivel mediu/mare. Numarul relativ important al societatilor care au declarat valori sub 0,2 milioane de euro poate fi considerat o dovada a faptului ca sectorul de tamplarie este inca atractiv pentru micii investitori. Totusi, este de asteptat ca o mare parte dintre acestia sa nu se adapteze noilor conditii concurentiale impuse de integrarea in Uniunea Europeana, datorita exigentelor privind comercializarea exclusiva a produselor care au aplicat marcajul CE. Va invitam sa participati la noul sondaj aflat in derulare, intitulat "Cum va influenta integrarea in UE activitatea companiei dumneavoastra? ". Rezultatele vor fi prezentate intr-o editie viitoare a Stirilor FEREASTRA.
|