Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 21 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Actualitatea interna
SONDAJ: Promovarea tamplariei – principalul element al strategiei de marketing
Actualitatea interna Publicat de Cosmin Dincu 25 Oct 2010 16:16
Rezultatul sondajului de opinie - efectuat pe portalul de afaceri www.fereastra.ro in perioada 10 mai – 25 octombrie 2010 si intitulat "Ce elemente ale strategiei de marketing urmariti preponderent?" - arata faptul ca majoritatea respondentilor (46,7% din total, respectiv 14 voturi) si-a exprimat o atitudine transanta cu privire la acest aspect. Astfel, cei mai multi manageri din bransa de ferestre care au dat curs sondajului sustin ca promovarea sustinuta a produselor din categoria tamplariei termoizolante a fost adoptata ca principala metoda de dinamizare a afacerilor. Totodata, inca 30% din reprezentantii firmelor chestionate (9 voturi) au aratat ca practicarea de preturi competitive ar fi cel mai important procedeu in vederea majorarii livrarilor. De asemenea, cu o pondere de 16,7%, aproape 5 respondenti au indicat faptul ca dezvoltarea/restructurarea retelelor de distributie constituie cea mai importanta masura care va avea impact pozitiv asupra cresterii vanzarilor, constituind inclusiv o solutie in vederea diminuarii costurilor operationale. In fine, doar 6,7% din managerii companiilor respondente (doua voturi) au sustinut ca lansarea de produse noi ar fi o masura binevenita, ca urmare a impactului acestora pe piata. Din analiza datelor, rezulta faptul ca majoritatea respondentilor (76,7%) sunt convinsi de utilitatea promovarii sistemelor si de aspectele legate de pret. In acceptiunea acestora, se impune amplificarea implementarii elementelor strategice respective in timpul recesiunii, pentru a se putea contracara cu succes efectele nedorite ale crizei economice. In perceptia celor chestionati, crearea unor ansambluri inovatoare nu reprezinta o solutie (cel putin pe termen scurt) pentru piata autohtona de profil (spre deosebire de alte tari europene, mai dezvoltate), beneficiarii din Romania nefiind receptivi la o asemenea atitudine. Va invitam sa participati la noul sondaj aflat in derulare, intitulat "Cum estimati ca va evolua cifra de afaceri din 2010, fata de 2009?". Rezultatele vor fi prezentate intr-o editie viitoare a Stirilor Fereastra.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
TSV
rehau
ABONARE REVISTE
SISECAM
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left