Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 20 Aprilie 2024
Hilti
PAGINA PERSONALIZATA


ROM DECOR SRL

ROM DECOR SRL

Adresa: Calea Mosilor, Nr. 298, Bl. 48, Bucuresti, Sector 2
Telefon: +40725-236.734
Fax: +40725-236.734
E-mail: comenzi@rom-decor.ro
Web site: www.rom-decor.ro
Domenii: Usi de interior
Descriere activitate
Distribuitori usi Porta Doors, uşi din sticlă, cabine de duș, compartimentări spaţii interioare cu panouri glisante din sticlă, sisteme glisante pentru închideri de terase şi balcoane, echipate cu sticlă securizată sau cu geam termoizolant.
Prezentare companie/institutie
ROM DECOR: Investitii curajoase pentru consolidarea competitivitatii
 
 
 
 
 
 
Sorin Carp (55 de ani)
Functia/Firma: director general, Rom Decor;
Experienta profesionala: 19 ani in domeniul usilor si inchiderilor speciale din sticla.
 
Compania Rom Decor promoveaza pe piata din Romania usi de interior si de exterior (fiind unul dintre distribuitorii de top ai producatorului Porta Doors), usi din sticla, cabine de dus, compartimentari spatii interioare cu panouri glisante din sticla, sisteme glisante pentru inchideri de terase si balcoane, echipate cu sticla securizata sau cu geam termoizolant. In pofida conjuncturii nefavorabile existente, pentru acest an managementul companiei estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 15-20%.
 
- Care au fost vanzarile realizate de companie in 2021 si cum au evoluat acestea, in conditiile speciale ale pandemiei si conflictului din Ucraina?
- Cifra de afaceri din anul precedent s-a plasat la 12,5 milioane de lei cu un avans de 15% fata de exercitiul financiar anterior. In prima parte a lui 2022, razboiul din Ucraina a afectat in mod vizibil interesul clientilor pentru produsele noastre, deoarece acestia au considerat ca pot amana constructiile noi sau renovarile de case si apartamente. Ulterior, efectele razboiului au dus la cresterea preturilor pe tot lantul de valoare si, implicit, au generat alterarea puterii de cumparare a beneficiarilor.
- Cum ati gestionat aceste crize suprapuse?
- In ultimul timp, ne-am implicat, in principal, in realizarea de proiecte rez- Principalele motive pentru care in 2021 am avut o usoara crestere sunt date de promovarea si vanzarea online, pregatita cu cel putin doi ani inainte. De asemenea, un rol major in stabilitatea societatii l-a jucat reteaua de revanzatori Rom Decor, pe care am consolidat-o de la un an la altul, punand accent pe selectia riguroasa a distribuitorilor care ne reprezinta in piata. Dispunem de un sistem intern de lucru tip CRM, monitorizand permanent fiecare posibilitate de vanzare, fapt ce reprezinta un alt avantaj major, la care se adauga consilieri bine pregatiti, care fac periodic cursuri si dau teste orientate pe competentele noastre interne. In fine, succesul s-a bazat si pe crearea serviciului de feedback, care culege informatii de la clienti la finalul contractului, ajutandu-ne sa ne imbunatatim continuu procesele interne, calitatea produselor, precum si a serviciilor prestate. Totodata, am facut si o serie de investitii. Intrucat in ultimii doi ani ne-am concentrat atentia pe productia de sisteme glisante din aluminiu cu sticla securizata pentru inchideri de terase, am achizitionat utilaje de debitare, de frezare, o masina de sablat sticla, o macara tip consola, rafturi de depozitare si tot felul de utilaje menite sa creasca productivitatea muncii, sa imbunatateasca fluxul de productie si sa scurteze durata de livrare la consumatorii finali. Pentru a evita cat mai mult intarzierile de la furnizori, avem un stoc-tampon la produsele de import si cautam continuu sa avem parteneri de calitate, seriosi, pe care ne putem baza.
- Ce prognoze aveti pentru intervalul imediat urmator?
- In ciuda conjuncturii nefavorabile existente pe plan international si intern, pentru 2022 estimam o cifra de afaceri cu 15% mai mare decat in 2021. Atingerea acestor obiective are la baza: modul nostru de organizare, specializarea continua a angajatilor, atentia sporita asupra calitatii produselor si serviciilor, promovarea constanta pe care o facem in mediul online si in showroom-uri, precum si cresterea gradului de retentie a clientilor.
(articol aparut in revista Fereastra, editia Octombrie 2022)

Produse & tehnologii

Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
ABONARE REVISTE
rehau
SISECAM
TSV
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left