INDEX COMPANII | Inscriere/Adaugare |
GEPLAST |
Adresa: Aleea Capidava nr.24-38, Bucuresti, Sector 2 |
Telefon: 021/240.66.99 |
Fax: 021/241.08.91 |
E-mail: sales@geplast.ro |
Web site: www.geplast.ro |
Domenii: Profile aluminiu & materiale pentru placari | Accesorii & sisteme de fixare |
Descriere activitate glafuri de fereastra, panouri sandwich, policarbonat, spume, siliconi, tabla si profile din aluminiu |
Prezentare companie/institutie GEPLAST: Planul de dezvoltare pe termen mediu vizeaza mai multe domenii
Laurentiu Guriencu (44 de ani)
Functia/Firma: Sales Manager, Geplast;
Experienta profesionala: 12 ani in domeniul solutiilor pentru fatade ventilate.
Compania Geplast continua planul de expansiune a afacerii pe plan local si isi mareste capacitatea de depozitare cu cel de-al treilea centru regional. Noul centru logistic a fost inaugurat in zona Pantelimon (judetul Ilfov) si are o suprafata totala de 2.500 de metri patrati, ce include spatii comerciale, de depozitare si de prelucrare. Laurentiu Guriencu, Sales Manager in cadrul firmei, precizeaza ca planul de dezvoltare strategica a companiei include si diversificarea continua a gamelor de produse, alinierea permanenta la tendintele pietei si oferirea de solutii performante si servicii personalizate pentru fiecare solicitare venita din partea partenerilor firmei.
- Care sunt principalele produse livrate in domeniul fatadelor ventilate?
- Pe acest segment comercializam si livram o gama variata de materiale si finisaje, destinate atat placarilor exterioare in sistem de fatada ventilata sau de tip umed, cat si placarilor interioare. Mai departe raman in topul preferintelor produse precum aluminiul compozit, panourile din fibrociment si HPL pentru exterior, placile ceramice de mari dimensiuni si piesele prefabricate tip teracota pentru fatade si parasolare. Un interes deosebit il suscita tot mai mult si placile ceramice decorative de tip klinker, ce castiga tot mai mult teren atat in randul proiectelor rezidentiale (ansambluri de locuinte si locuinte individuale), cat si in cazul constructiilor cu destinatie comerciala. Acestor produse li se adauga si piesele prefabricate pentru fatade, precum casetele din aluminiu compozit pe care compania noastra le prelucreaza in centrele zonale. Serviciile de frezare, taiere si formare casete pentru fatade sunt completate si de cele de debitare CNC, panourile decupate decorative prezentand si ele un interes tot mai mare in randul proiectelor de fatada, compartimentari si decor interior.
- Ce alte obiective de dezvoltare aveti pe termen lung?
- Planul propriu de dezvoltare pe termen lung prevede cresterea si dezvoltarea activitatii prin intensificarea operatiunilor comerciale si prin diversificarea gamei de produse si servicii oferite, astfel incat sa putem acoperi cat mai multe domenii si sa ne extindem baza de clienti. Chiar si in conditiile actuale de incertitudine pe plan global si local, nu ne abatem de la planul de crestere. Potentialul de crestere a afacerii este mare, avand in vedere specificul business-ului propriu, prin diviziile specializate de distributie destinate industriilor si arhitecturii. Aparitia celui de-al treilea centru logistic aduce cu sine oportunitati de adresare catre piete noi, dar si abordari inovatoare pe pietele existente. Mai mult, multumita posibilitatilor tehnice avansate de automatizare a unor operatiuni interne, angajatii se pot concentra mai mult ca oricand asupra activitatilor strategice.
- Ce alte detalii puteti sa oferiti despre noua investitie?
- Noul centru logistic prevazut cu spatiu de depozitare si birouri, inaugurat in luna martie 2023, este rezultatul unor investitii de aproximativ 2 milioane de euro si vine sa sporeasca deservirea pietelor de interes cu solutii personalizate si prompte.
(articol aparut in revista Fereastra, editia Mai 2023) |