Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Marti, 07 Februarie 2023
ABONARER REVISTE
PAGINA PERSONALIZATA


SEA ROMANIA SRL

SEA ROMANIA SRL

Adresa: Str. Progresului nr.110-116, Bucuresti, Judet Sector 5
Telefon: 021/410.06.00
Fax: 021/410.09.00
Mobil: 0372-100.600
E-mail: office@sea.ro
Web site: www.sea.ro
Domenii: Sisteme de feronerie | Accesorii & sisteme de fixare
Descriere activitate
SEA comercializeaza peste 40.000 de produse destinate unui spectru larg de activitati, de la bricolaj la constructii, respectiv de la reparatii si mentenanta la industria mobilei. Oferta SEA cuprinde feronerie pentru usi/ferestre, organe de asamblare si materiale de constructii, unelte pneumatice, accesorii destinate amenajarilor interioare, conectori pentru constructii din lemn , accesorii functionale si decorative pentru mobila.
Prezentare companie/institutie
SEA ROMANIA: Accent pe tehnologie digitala si optimizarea logisticii
 
 
 
 
 
 
Sorin Vlascu (56 de ani)
Functia/Firma: Director Executiv, SEA Romania SRL;
Experienta profesionala: 30 de ani in domeniul organelor de asamblare.
 
Cu o experienta de peste 30 de ani, SEA Romania este unul din cei mai importanti distribuitori de elemente de asamblare, feronerie si accesorii pentru ferestre, usi si mobila, activi pe plan local. Infiintata in 1991 si avand capital privat 100% romanesc, compania a castigat increderea a peste 30.000 de parteneri - clienti si furnizori de materiale - cu care deruleaza relatii de afaceri reciproc avantajoase. Succesul a fost obtinut prin accentul pus pe calitate, prin respectarea stricta a termenelor de livrare, prin diversificarea continua a portofoliului de produse si servicii si prin promptitudinea solutionarii cerintelor primite. Cu alte cuvinte, receptivitatea si interesul fata de nevoile clientilor, calitatea si disponibilitatea produselor au fost si raman elementele pe care se centreaza strategia de dezvoltare a companiei. In cele ce urmeaza, Sorin Vlascu, director executiv al societatii, se refera la conjunctura economica actuala, precum si la perspectivele de crestere pe termen scurt si mediu.
 
- Cum a evoluat, in general, cererea de organe de asamblare si fixare in 2021 in Romania fata de anul precedent, puternic marcat de pandemie?
- 2021 a fost dominat de efectele pandemiei de Covid, fapt ce ne-a afectat viata de zi cu zi. Din punct de vedere al afacerilor, ne-am confruntat cu conditii de piata fara precedent, iar inflatia puternica a economiei globale in perioada postpandemica s-a manifestat prin cresterea semnificativa a costurilor, de-a lungul intregului an. Acest lucru a fost cauzat in mare parte de majorarea preturilor la materiile prime, de deficitul de productie si de tarifele extrem de ridicate ale serviciilor de transport containerizat. In mod specific, industria elementelor de fixare in care activam s-a confruntat suplimentar cu ancheta antidumping efectuata de Comisia Europeana pentru elementele de fixare din otel fabricate in China. In pofida tuturor asteptarilor anterioare, care mizau pe o normalizare a situatiei in a doua jumatate a lui 2021, ne-am confruntat cu noi majorari de costuri, generate de preturile mai mari la energie precum si cu intarzierile semnificative in fabricatia produselor comandate. Acest lucru a avut ca efect direct cresterea si mai accentuata a preturilor produselor pe care le achizitionam. Pe scurt, cererea de organe de asamblare a fost dominata de toate aceste efecte.
- Ce procent din cifra de afaceri a SEA reprezinta sistemele folosite in domeniul tamplariei termoizolante?
- Cu toate ca o preocupare esentiala a companiei noastre este diversitatea, produsele pe care noi le oferim pietei de tamplarie termoizolanta reprezinta doar o mica parte a cifrei de afaceri. Cu toate acestea, segmentul respectiv asigura o oportunitate importanta de crestere. In mod concret, datele curente arata ca actualmente, ponderea suruburilor utilizate in procesele de fabricatie si montaj al ansamblurilor de ferestre/usi este de aproximativ 7% din cifra de afaceri.
- Care au fost vanzarile companiei in 2021 si cum au fost acestea fata de anul precedent? Dar in primul trimestrul din exercitiul financiar curent?
- Cifra de afaceri aferenta anului fiscal anterior s-a plasat la 27,8 milioane de euro, cu aproximativ 16% mai mare decat cea din perioada de referinta, insa trebuie sa amintim ca, in 2021, au existat mariri importante de preturi, care continua si in prezent - fapt ce sustine mai puternic acest trend pozitiv in comparatie cu livrarile cantitative. In ceea ce priveste anul in curs, evolutia primelor trei luni arata, cel putin pana in acest moment, o crestere a cifrei de afaceri de 5%, care este generata de preturile mai mari ale produselor comercializate.
- In contextul perturbarilor generate de pandemia Covid-19 si al razboiului din Ucraina, care sunt masurile principale adoptate pentru a acoperi cresterea costurilor cu materia prima, problemele de transport, aprovizionare etc.?
- Razboiul din Ucraina ne-a afectat pe toti atat la nivel emotional, cat si in plan comercial. In primele 2 saptamani de la declansarea conflictului militar, s-a observat o usoara stagnare a vanzarilor. Ulterior insa piata si-a revenit. Nu avem o expunere directa in Ucraina, Bielorusia sau Federatia Rusa si de aceea nu ne confruntam cu probleme de incasare.
In ceea ce priveste acoperirea costurilor, actionam functie de perturbarile ce apar la furnizorii nostri (indiferent daca acestia ne livreaza materie prima, produse sau servicii). Din pacate, in contextul pandemic si geopolitic general, exista disfunctionalitati pe tot lantul de aprovizionare, de la cresterea timpului de livrare si intarzierile in transport, pana la ingreunarea operatiunilor portuare din Constanta, din cauza aglomerarii spatiilor de depozitare cu containere destinate porturilor Odesa sau Mariupol.
- In ce stadiu se afla compania dvs., in ceea ce priveste transformarea digitala?
- Digitalizarea pentru SEA a reprezentat intotdeauna o politica importanta in evolutia companiei. Inca de la inceputul activitatii, am dezvoltat un sistem ERP intern, iar din anul 2010 am inceput implementarea familiei de programe de la SAP ce indeplinesc aceasta functie. Toate sistemele noastre sunt integrate. Prin proiectele aflate in derulare, SEA investeste permanent in tehnologie si in optimizarea logisticii. In prezent, oferim, atat prin intermediul depozitelor regionale, cat si al magazinului online www.sea.ro (orientat catre clientii de tip B2B), respectiv www.easyfix.ro (adresat publicului larg), peste 40.000 de articole, respectiv: elemente de asamblare si accesorii pentru constructii, unelte si scule pneumatice, accesorii destinate amenajarilor interioare, conectori pentru constructii din lemn, accesorii functionale si decorative pentru mobila si tapiterie. Din strategia de dezvoltare a ultimilor ani merita sa amintim investitia semnificativa in diverse linii de impachetare. Cu ajutorul acestora, reusim sa raspundem oricarei cereri de ambalare personalizata sub marcile proprii sau conform specificatiei clientului. Totodata, ne propunem sa imbunatatim continuu experienta partenerilor prin dezvoltarea portofoliului de produse, prin livrarea in 24 de ore de la primirea comenzii si prin consilierea tehnica. Toate acestea au un singur scop - si anume acela de a ne plasa "Intotdeauna peste asteptari", dupa cum arata mesajul din sloganul SEA.
 
(articol aparut in revista Fereastra, editia Mai 2022)
 

 
Cu o experienta de peste 28 de ani, SEA Romania este unul din cei mai importanti distribuitori de elemente de asamblare, feronerie si accesorii pentru ferestre, usi si mobila, de pe piata romaneasca.
 
Infiintata in 1991 cu capital privat 100% romanesc, SEA a castigat increderea a peste 30.000 parteneri si suntem mandri ca ne sunt clienți sau furnizori. Cum am reușit? Prin atenția oferita calitatii, respectarea termenelor de livrare, diversificarea continua a portofoliului de produse si servicii, promptitudinea solutionarii cerintelor primite. Cu alte cuvinte, receptivitate si interes fata de nevoile clientilor.
 
Pe o piata dominata de criteriul pretului mic si mai putin al calitatii, noi ne-am diferentiat facand o prioritate din selectarea riguroasa a furnizorilor care ne garanteaza calitatea foarte buna a produselor si flexibilitatea de a raspunde cerintelor speciale ale pietei noastre, de a oferi game noi de produse, actuale si mai performante. Am cultivat parteneriate trainice si am evoluat impreuna peste ani.
 
Pe langa brand-urile de renume comercializate (Mungo, BEA, 3M, Italiana Ferramenta, Otlav, Mandelli, Krona Koblenz, Feroneria Arad, STANLEY, DeWALT, JONNESWAY, etc), SEA a investit in propriile game de produse SR+, OST sau EasyFix, realizate conform cerintelor europene de calitate in concordanta cu standardele de calitate DIN, ISO și STAS.
 
 
 
O alta preocupare esențiala a companiei este diversitatea. SEA s-a adaptat tendintelor din piata prin introducerea si promovarea noilor produse, fara a neglija produsele complementare, consumabilele sau accesoriile gamei principale.
 
In prezent SEA ofera atat prin depozitele regionale, cat si prin noul magazin online, peste 40.000 de produse: elemente de asamblare si accesorii pentru constructii, unelte si scule pneumatice, accesorii destinate amenajarilor interioare, conectori pentru constructii din lemn, accesorii functionale si decorative pentru mobila si tapiterie. Produsele comercializate sunt destinate unui spectru larg de activitați: de la bricolaj la constructii sau de la reparatii si mentenanta la industria mobilei.
 
In ultimii ani, SEA s-a angajat si in diversificarea portofoliului de servicii oferite clientului, asigurand printre altele un catalog online performant si cel mai bun timp de livrare posibil prin reteaua extinsa de distributie.
 
Cel mai bun timp de livrare este posibil si datorita stocului si disponibilitatii imediate a unui numar foarte mare de produse din portofoliu.
SEA Romania livreaza produsele pe care le gasiti pe www.sea.ro oriunde in tara prin curier, prin reteaua proprie de transport sau direct din depozitele noastre din orașele:
 
• Bucuresti
• Bacau
• Brasov
• Constanța
• Cluj-Napoca
• Craiova
• Satu-Mare
• Suceava
• Targu Mures
• Timisoara
 
Din strategia de dezvoltare a ultimilor ani merita sa amintim deschiderea unei companii in Chisinau, precum si investitia semnificativa in diverse linii de impachetare. Cu ajutorul acestora, reusim sa raspundem cererii clientilor de ambalare personalizata atat in ceea ce priveste tipul ambalajului, cat si in ceea ce priveste cantitatea si diversitatea continutului.
Prin proiectele in derulare, SEA investeste permanent in tehnologie si in optimizarea stocurilor. Totodata ne propunem sa imbunatatim continuu experienta clientilor nostri prin dezvoltarea portofoliului de produse, livrarea in 24 de ore de la primirea comenzii si prin consilierea profesionista ce dorim sa ne plaseze "Intotdeauna peste asteptari".
 
 

Produse & tehnologii

Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
2021-video-fer
Meesenburg
rehau
SISECAM
TOP-500-PRODUCERS
IN CURAND, prima editie
IANUARIE-FEBRUARIE 2023!
 

Autentificare

simonswerk left
hospice doneaza