Furnizori de sisteme
Publicat de AG&F
11 Feb 2010 11:30
|
Concernul international Asahi Glass Corporation (AGC), din Japonia, a comunicat rezultatele financiare aferente anului trecut. Raportul dat publicitatii la inceputul lunii februarie a.c. indica faptul ca vanzarile nete din 2009 au fost de 1.148 miliarde yeni (12,8 miliarde USD), in scadere cu aproximativ 20,5% fata de exercitiul financiar anterior. Oficialii holdingului noteaza ca 2009 a fost un an dificil atat pentru compania centrala, cat si pentru subsidiarele acesteia, mai ales in primul semestru. In Japonia, desi exporturile si productia au dat semne clare de revigorare, mediul de afaceri a ramas ostil. Prin contrast cu alte regiuni din Asia, in China s-a consemnat o situatie de majorare substantiala a cererii, mai ales dupa luna iulie. Nu acelasi lucru se poate spune despre Europa si SUA, unde mediul economic este dificil, in pofida masurilor de stimulare adoptate la nivel guvernamental. Pe scurt, o trecere in revista a zonelor geografice unde AGC este activa releva faptul ca, pe fondul unei scaderi a cererii in domeniul auto si cel al constructiilor, primul dintre cele doua sectoare se pare ca a inceput sa-si revina, lucru valabil si pentru piata de ecrane LCD. Reprezentantii concernului au adaugat ca, pentru a raspunde rapid noilor provocari, s-au depus eforturi considerabile de mentinere a profitabilitatii in limite acceptabile si de adaptare a capacitatii de fabricatie la nivelul cererii, prin imbunatatirea productivitatii si o mai buna gestionare a resurselor de capital si umane disponibile. Informatii suplimentare, la www.agc.co.jp (O.V.S.)
|