Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 21 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - AKZO NOBEL POWDER COATINGS: Estimari de crestere cu 15% a vanzarilor
AKZO NOBEL POWDER COATINGS: Estimari de crestere cu 15% a vanzarilor
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 08 Nov 2017 12:00
Pentru anul in curs, managerii companiei AkzoNobel Powder Coatings se asteapta la o majorare de peste 15% a cifrei de afaceri, iar pentru 2018 estimeaza o crestere de peste 25% a rulajului, indeplinirea acestor obiective depinzand, in principal, de influenta factorilor macroeconomici. In prezent, societatea detine o cota de piata de peste 30% pe plan autohton, fiind unul dintre liderii sectorului de profil, iar obiectivul ambitios, stabilit pentru urmatorii cinci ani, este reprezentat de acoperirea a peste 50% din cererea de vopsea pulbere din Romania. Detalii suplimentare despre evolutia activitatii si cea a pietei de profil sunt oferite, in continuare, de Viorel Ungur, Branch Manager Romania, AkzoNobel Powder Coatings.
 
- Descrieti masurile adoptate pentru a atinge obiectivele financiare propuse.
- In continuare, ne-am stabilit ca obiective cresterea volumului livrarilor, extinderea gamei de produse si a portofoliului de clienti, acestea fiind cele mai importante aspecte care consideram ca ne vor ajuta sa ne majoram cota de piata. De asemenea, principalele directii in care dorim sa investim vizeaza dezvoltarea portofoliului de produse si consolidarea resurselor umane ale companiei. De altfel, si in cursul acestui an, strategia de afaceri adoptata a urmat aceleasi linii, principalele realizari fiind reprezentate de initierea unor noi parteneriate de afaceri, in paralel cu mentinerea unui nivel inalt de calitate pentru serviciile oferite. Am reusit sa indeplinim acest deziderat in pofida problemelor cauzate de forta de munca, aceasta devenind tot mai greu de gestionat, din cauza numeroaselor solicitari pentru un nivel salarial tot mai ridicat, in timp ce gradul de calificare este tot mai redus.
 
- Cum se structureaza portofoliul de produse?
- Peste 33% din volumul total al produselor pe care le livram pe piata din Romania constituie cota celor destinate domeniului arhitectural (fatade, tamplarie de aluminiu, constructii metalice, mobilier de exterior etc.). Diferenta in portofoliul propriu este reprezentata de produse utilizate in diverse domenii industriale, pe ambele segmente aflandu-ne printre liderii pietei. Principalele categorii sortimentale comercializate in 2017 au fost Interpon D1036, Interpon D2525, Interpon 700 si Interpon 610, iar in curand intentionam sa lansam o noua colectie Futura, care constituie gama noastra reprezentativa pentru domeniul arhitectural. Asiguram un stoc local foarte variat, in care sunt incluse produse de la toate cele opt fabrici de vopsea pulbere pe care grupul Akzo Nobel le detine in Europa.
 
- Indicati zonele in care s-au concentrat cele mai numeroase livrari in 2017.
- Livrarile sunt asigurate in 24 de ore la nivel national, prin intermediul depozitului propriu din Bucuresti, cu termene de livrare cuprinse intre 5 si 30 de zile pentru produse speciale provenite de la fabricile din Europa ale grupului. Principalele zone in care sunt utilizate preponderent produsele noastre sunt, evident, cele mai bine dezvoltate din punct de vedere economic, vestul tarii situandu-se pe primul loc, urmat indeaproape de Bucuresti si aria centrala, reprezentata de localitatile Ploiesti si Brasov. Alte zone urbane, precum Cluj-Napoca, Targu Mures, Iasi, Sibiu etc., atrag, la randul lor, o parte din volumele pe care livram. 
 
SISECAM
ABONARE REVISTE
TSV
rehau
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left