Cifra de afaceri a companiei Akzo Nobel Powder Coatings SA a inregistrat o crestere in 2021, cu aproximativ 20% fata de 2020. „Aceste rezultate pozitive s-au datorat unui cumul clasic de factori care de altfel asigura stabilitatea unei companii chiar si in conditii instabile. Acesti factori sunt calitatea serviciilor, a produselor si a clientilor, iar mentinerea lor este posibila doar cu ajutorul unei echipe de membri profesionisti si dedicati. Desi 2022 a inceput cu noi probleme, planul propriu pentru anul in curs este de a continua cresterea volumului de vanzari cu aproximativ 10% si, totodata, de a mentine marja de profit la un nivel considerat acceptabil pentru grupul AkzoNobel. De asemenea, ne vom continua proiectele de investitii in infrastructura IT, in noi linii de productie pentru vopsele pulbere din game speciale si in dezvoltarea productiei interne de materii prime (rasini). In acelasi timp, dezvoltarea activitatii se va face in principal prin cresterea livrarilor catre clientii existenti atat pentru noi proiecte, cat si prin dezvoltarea celor deja existente, precum si prin atragerea de noi parteneri. In linii mari, piata nationala de tamplarie termoizolanta a fost in 2021 destul de stabila, cu o crestere moderata din punctul nostru de vedere si cu destul de putine proiecte noi. Este o piata matura, care speram ca va avea o evolutie similara si in 2022. Comenzile pentru segmentul tamplariei din aluminiu sunt stabile, desi climatul economic general nu a favorizat piata constructiilor in ultimii doi ani. Aici s-au vazut insa nivelul clientilor nostri, precum si stabilitatea si calitatea produselor oferite pe piata, acestea reusind sa determine o mentinere si chiar o crestere a vanzarilor. Livrarile proprii se realizeaza catre marile orase si catre zonele traditionale pentru vopsirea in camp electrostatic, cum sunt localitatile Bucuresti, Pitesti, Brasov, Cluj-Napoca, Timisoara, Slatina, Craiova sau Constanta. Distributia se efectueaza prin partenerii nostri traditionali pentru domeniul logistic, iar calitatea serviciilor de transport este cea care de-a lungul timpului a sudat colaborarea cu acestia. Grupul AkzoNobel, prin intermediul diviziei Powder Coatings, ofera mai multe game de vopsea destinate tamplariei din aluminiu. Principalele game sunt Interpon D1000 (produse cu certificare Qualicoat clasa 1) si Interpon D2000 (cu certificare Qualicoat clasa 2). Fiecare din acestea este structurata in colectii, precum Futura, Textura, Anodic, RAL Standard etc., cea mai cunoscuta dintre acestea fiind Futura. In fiecare an, AkzoNobel lanseaza noi colectii si adauga noi produse la portofoliul existent, cunoscut ca fiind cel mai mare din industrie. Vopseaua pulbere pentru domeniul arhitectural, respectiv pentru tamplarie termoizolanta din aluminiu, are o pondere de aproximativ 10% la totalul volumului vanzarilor si ramane o componenta importanta a pietei din Romania”, precizeaza Viorel Ungur, managerul sucursalei din Bucuresti a Akzo Nobel Powder Coatings SA Atena. Informatii suplimentare, la
www.akzonobel.com