Incepand cu anul 2021, in cadrul companiei Aluprof se deruleaza un important proces de rebranding. „In cadrul acestuia a fost schimbata in primul rand sigla, cea actuala fiind una care reuseste sa exprime actuala pozitie a companiei, cu mai mult succes. In al doilea rand, am incercat sa fim mult mai prezenti in toate activitatile de marketing specifice breslei. De exemplu, ne implicam activ in sustinerea studentilor, a tinerilor arhitecti si a inginerilor si oferim suportul in procesul de formare a acestora atat in Romania, cat si pe celelalte piete internationale pe care activam. Suntem constienti de faptul ca numai impreuna vom reusi sa crestem nivelul de cunoastere si profesionalism in industria proprie. Totodata, incercam sa oferim permanent in mediul online cele mai pertinente informatii clientilor si colaboratorilor. Avem aici in vedere nu numai noile informatii referitoare la sistemele si solutiile oferite, dedicate in special executantilor (cataloage, liste de preturi, «update» pentru softuri, instructiuni de executie, certificate si teste specifice, materiale de marketing, disponibile toate pe zona autorizata a site-ului propriu), ci si o baza de date vasta, dedicata arhitectilor si firmelor de proiectare si plasata in sectiunea specifica a website-ului Aluprof in care sunt disponibile fisiere necesare proiectarii (cad, revit, arhicad, sketchup sau 3ds max). Astfel, putem considera ca informatiile utile ajung in cel mai scurt timp catre cei interesati. Prin intermediul retelelor de socializare (Facebook, Linkedin sau Instagram), dar si prin cel al publicatiilor si revistelor de specialitate, reusim sa transmitem materiale clare catre cele mai diverse medii - clienti finali, antreprenori si colaboratori. Este important de reamintit si aportul adus de catre Aluprof in sprijinirea tuturor celor interesati din breasla, sustinere pe care o asiguram prin intermediul cursurilor online si remote, parte a conceptului Alu-Academy. Nu in ultimul rand, brandul Aluprof este unul extrem de puternic si pe deplin recunoscut pe plan mondial, nu numai in Europa, avand in vedere ca provine dintr-o tara est-europeana cu traditie in domeniu, cum este Polonia. Experienta acumulata in cei peste 70 de ani de existenta a companiei a demonstrat ca Aluprof este un partener de incredere oriunde in lume, nu numai in Romania, iar numele Aluprof este sinonim cu performanta, profesionalism, calitate si solutii complete certificate. Reusim sa avem o atitudine onesta fata de toti colaboratorii, incercand sa ne adaptam continuu la cerintele pietei din Romania”, a mentionat Hubert Nuckowski, Managing Director in cadrul Aluprof System Romania. Informatii suplimentare, la
www.aluprof.ro