ALUPROF: Majorare de peste 25% a cifrei de afaceri in 2018 |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 28 Mar 2019 06:10 |
![]() - Ce alte obiective de dezvoltare aveti in vedere pentru 2019?
- Dincolo de cifre, ne-am propus sa demonstram in continuare ca Aluprof este un partener de incredere si ramane unul dintre cei mai flexibili furnizori de sisteme si solutii pentru aplicatii arhitecturale ale aluminiului, cautand sa raspunda tuturor cerintelor pietei autohtone, in special prin calitatea si competitivitatea produselor oferite si suntem incantati sa observam ca toate categoriile de parteneri (executanti de fatade cortina, dezvoltatori, birouri de proiectare etc.) apreciaza performantele sistemelor noastre. Eforturile pe care le depunem, in special prin consilierea tehnica acordata, au inceput sa dea roade, iar in prezent reusim sa propunem clientilor finali comuni solutii cu un excelent raport performanta-pret, acoperind impreuna toate solicitarile acestora.
- Care sunt principalele noutati lansate cu ocazia BAU 2018?
- Aluprof este prezent de la un an la altul in cadrul celor mai prestigioase evenimente interne si internationale, iar BAU 2019 ne-a oferit ocazia de a ne revedea cu partenerii si de a expune cele mai recente solutii dezvoltate si modul in care le-am realizat, cu accent pe cresterea performantelor energetice ale acestora. Cu prilejul targului, am lansat noul sistem de tamplarie glisanta, cu design minimalist, MB-Skyline, noul sistem de tamplarie glisanta in plan vertical MB-Slider, diverse solutii conexe (sistemul de plase de insecte MZH de tipul rulou cu fixare continua la partea inferioara si MPH, de tip plissé), noul sistem de rulouri, destinat caselor pasive, SKB Syrotem, precum si sistemul de jaluzele exterioare SKEF.
- Cum apreciati ca evolueaza piata autohtona de profil?
- In 2018, a continuat cresterea moderata inregistrata in decursul ultimilor ani, cu o majorare semnificativa in sectorul rezidential si o usoara stagnare pe cel de office si retail. Speram ca 2019 sa aduca o reasezare a pietei, in sensul accentuarii cerintelor beneficiarilor finali pentru produse cu un inalt grad de performanta.
|