ANALIZA: Impactul brandingului asupra dezvoltarii, pe piata sistemelor de tamplarie |
Furnizori de sisteme Publicat de Elena Icleanu 01 Iun 2023 06:10 |
Managementul marcii, privit ca o disciplina distincta a specializarii de marketing, constituie probabil unul dintre atributele definitorii ale economiei de piata. Daca in acest sistem, capitalul este, in esenta, fundamentul afacerii, forta motrice care pune in miscare toate operatiunile, brandingul reprezinta, intr-o perceptie plastica, "haina" pe care produsele fabricate o imbraca pentru a se prezenta in fata clientilor. Practic, cele doua componente, alaturi de altele la fel de importante, daca ar fi mentionate, de exemplu, doar politica de investitii, cea de distributie sau de produs, sunt subordonate, la limita, aceluiasi scop, legat de caracterul lucrativ al oricarei intreprinderi comerciale - si anume castigul. Daca procesele sunt mai clar scalabile si cuantificabile in cazul partilor tangibile ale activitatii, lucrurile stau complet diferit atunci cand vine vorba despre o componenta cu o puternica latura figurativa, cum este marca. Provocarea masurarii eficientei sale este o preocupare constanta pentru factorii de decizie, iar abordarile difera in functie de tipul activitatii, cultura organizationala, traditie, experienta etc.
Analiza a fost realizata cu aportul unor reprezentanti ai pietei care promoveaza marci puternice in domeniu, precum:
Analiza pietei de branding in domeniul tamplariei termoizolante continua cu un alt material, referitor la dezvoltarea marcilor romanesti de profil, care au potentialul de a castiga renume la nivel european. Datele din deschiderea materialului sunt completate cu declaratii ale reprezentantilor principalelor marci locale de tamplarie termoizolanta, precum:
Analiza este disponibila GRATUIT pentru abonatii revistelor Agenda Constructiilor & Fereastra. Click aici pentru abonare!
|