BAU: Campania de publicitate premiata de profesionisti |
Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
20 Oct 2011 11:09
|
Targul international de produse pentru constructii BAU, organizat o data la doi ani la Munchen - Germania, a fost premiat, pentru a doua oara consecutiv, cu prima distinctie in cadrul competitiei de comunicare in afaceri (B2B) "GWA Profi Award", fiind astfel recunoscuta performanta campaniei de marketing ce a insotit BAU 2011. GWA este o organizatie ce reprezinta interesele agentiile de comunicare din Germania, fiind una dintre cele mai apreciate asociatii din domeniu, pe plan international. Directorul general al Messe Munchen, Reinhard Pfeiffer a subliniat faptul ca "modul ingenios in care a fost promovat evenimentul, imprumutand motive din flora si fauna, a dus la transmiterea comprehensibila a mesajului targului in toate zonele de pe mapamond, fara a mai fi necesara o descriere detaliata, realizata prin metodele traditionale. Aceasta abordare inovatoare a contribuit, in mod esential, la cresterea notorietatii evenimentului, atragand atentia si curiozitatea publicului si ducand la o crestere semnificativa a asteptarilor vizitatorilor in ceea ce priveste BAU". In campania pentru editia din 2013, cooperarea dintre organizatorii targului si compania de publicitate care a gestionat procesul de mediatizare va continua, fiind deja alese elementele distinctive ce vor reprezenta expozitia din punct de vedere al imaginii. Informatii suplimentare, la www.bau-muenchen.com
|