Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 20 Martie 2025
BUCINMOB
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - BAYER: Majorare de 5,2% a vanzarilor consolidate in 2014
BAYER: Majorare de 5,2% a vanzarilor consolidate in 2014
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 27 Feb 2015 19:09
Conducerea corporatiei Bayer a dat publicitatii rezultatele financiare aferente anului trecut, ajustand in sens pozitiv perspectivele pentru 2015 si aratand ca actualul exercitiu financiar va marca o crestere mult mai substantiala a vanzarilor decat cea din precedentele 12 luni, desi evolutia va fi diferita pentru fiecare segment in parte. Astfel, in opinia managerilor grupului, intrucat efectul negativ al ratelor de schimb valutar s-a diminuat sau chiar anulat, imbunatatirea economiei globale in 2015 va permite consemnarea unei cifre de afaceri in crestere cu pana la 8,93% fata de 2014, la circa 46 miliarde euro, luand in considerare un posibil impact pozitiv de +3% al cursului de schimb. In ceea ce priveste diviziile corporatiei, sectia MaterialScience va avea rezultate pozitive (ca profitabilitate) pe toate segmentele industriale carora li se adreseaza, mai ales ca va fi listata la bursa, ca o entitate distincta. Astfel, in functie de evolutia sectoarelor specifice, livrarile sectiei MaterialScience s-ar putea majora in 2015 cel putin din punct de vedere cantitativ, fiind insa luata in considerare o scadere a pretului de comercializare, ceea ce ar putea duce la o depreciere a valorii vanzarilor, care se va adauga unor cheltuieli extraordinare de 700 milioane de euro, datorate procesului de restructurare mentionat anterior si integrarii unor afaceri din sfera relatiilor cu clientii. „In urma imbunatatirii semnificative a rezultatelor financiare din ianuarie-decembrie 2014, care au presupus o crestere sustenabila de 7,2% a cifrei de afaceri ajustate (+5,2% in termeni reali), pana la aproape 42,23 miliarde euro, activitatea Bayer continua sa se deruleze intr-un ritm sustinut. Cu venituri de 11,65 miliarde euro, in crestere fata de cele 11,23 miliarde euro din ianuarie-septembrie 2013 (+3,7% sau +4,8% pe baze like-for-like - LFL), departamentul MaterialScience a reusit sa fructifice rezultatele aplicarii unei strategii sustinute de afaceri, livrand cantitati mai mari de policarbonat, poliuretan si sisteme de finisare, adezivi, respectiv materiale speciale, desi preturile de comercializare au scazut usor, in plan general. La nivelul lui 2014, vanzarile de materii prime poliuretanice (spuma PU) s-au apreciat cu 4,9% LFL, gratie imbunatatirii cererii in aproape toate industriile unde se utilizeaza aceste sortimente. In domeniul afacerilor cu policarbonat au fost constatate, in aceeasi perioada, rezultate pozitive (+7,2% LFL), ca urmare a cresterii comenzilor exprimate de clientii din industria constructiilor, sectorul auto si cel de produse electrice/electronice, incasarile sectiei de materii prime pentru sisteme de finisare, adezivi si substante speciale fiind mai mari cu 5,5% LFL, pe fondul sporirii cantitative inregistrate in toate regiunile globului. In fine, pe segmentul de operatiuni industriale al acestei divizii s-a remarcat o depreciere de -7,2% LFL, din cauza scaderii pretului de comercializare a sistemelor si a cantitatilor livrate", a declarat dr. Marijn Dekkers, presedintele Bayer. Un aspect de o importanta deosebita pentru grup il constituie transformarea acestuia intr-o companie orientata exclusiv pe conceptul de „stiinta pentru viata – life science”, cu produse farmaceutice, bunuri de consum, solutii pentru agricultura si altele. De aceea, se impune separarea economica si legala a afacerilor specifice sectiei MaterialScience, proces care se estimeaza sa fie definitivat la 31 august 2015. In a doua parte a anului in curs, consiliul de conducere al holdingului va decide daca MaterialScience va fi inscrisa pe piata de capital prin metoda IPO (oferta publica initiala) sau printr-un aranjament de tip „spin-off”, ce presupune crearea unei companii independente prin vanzarea sau distributia de noi actiuni. Informatii suplimentare, la www.bayer.com
 
 
rehau
SISECAM
TSV
REYNAERS
ABONARE REVISTE
Editia
IANUARIE-FEBRUARIE 2025!
- pe site -
 

Autentificare

simonswerk left
hospice doneaza